Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

h1visajobs.com

Discussie gestart

DeWilde

Is er iemand die ervaring heeft met bovengenoemde website? Ik ben van plan een subscription te nemen op de online database (Business Management & Administration), maar zou er eerst graag meer over te weten komen. Is het wel te vertrouwen en wat krijg je er precies voor?
#1 - 19-11-2006, 23:06 uur
Supply Chain Professional looking for a job in the San Francisco Bay Area. Please have a look at my personal website for further details.

bgroeneveld

Heb even naar de site gekeken. Ik wantrouw altijd brieven, web sites en andere "informatiebronnen" die meteen beginnen te roepen dat ze op een of andere manier met de federale regering verbonden zijn. En als ze dan nog het woord "guaranteed" gebruiken, dan word ik helemaal achterdochtig.

Immers: als ze informatie leveren die oosrpronkelijk van de federale regering komt, dan laten ze je betalen voor iets wat gratis is (wij, de Amerikaanse belastingbetalers, hebben immers al voor die database betaald). En garanties, ja, ik kan ook wel wat garanderen, maar verder dan dat je belasting zult moeten betalen en ooit eens dood gaat, kom ik toch echt niet.

Ik zou mijn geld niet besteden aan dit soort vage organisaties. Als je gratis wilt, dan kun je beter naar Craigslist gaan in plaatsen waar jouw industrie erg actief is (San Francisco en omstreken voor IT mensen, Los Angeles voor film, Las Vegas voor professionele pokerspelers, enz., enz.) Of een web site als Monster.com.

Als je wat gerichter wilt zoeken, moet je naar vakorganisaties (zoek bijvoorbeeld op "xxxx association", of xxx.org waarbij xxx je vakgebied is), die bieden vaak banen aan. Meestal alleen voor 'inboorlingen' of al wettige immigranten overigens.

Soms zijn die lijsten gratis, soms niet, maar betalen voor toegang tot een 'job board' van de orde van advocaten van Minnesota (om maar eens een wild voorbeeld te verzinnen, ik heb dat niet bekeken, weet niet eens of ze wel een banenbord hebben), biedt heel wat meer kansen op slagen dan betalen voor een web site die roept: "Most authentic & dependable information.  Source: U.S. Federal Government.   Guaranteed".

Succes.
#2 - 20-11-2006, 03:18 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15