Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

HELP!!!!

Discussie gestart

elroyensakina

hallo,

Ik zal ons eerst even voorstellen.
Wij zijn Elroy en Sakina en ons dochtertje Gwendelyn.
Wij willen al een hele lange tijd naar amerika emigreren.
Onze situatie nu is als volgt:
- Ik , Sakina, ben momenteel werkloos en van plan een opleiding te gaan doen.
- Mijn vriend heeft een baan als schilder.
- Wij zitten momenteel en de komende 3 jaar in de wsnp ( wettelijke schuldsanering natuurlijke personen).

Wij willen zodra we uit de wsnp zijn emigreren naar amerika, gewoon voor t land, de omgeving, de ruimte en omdat we t hier in NL helemaal gezien hebben.

Ik ben al maanden opzoek naar passende informatie maar word er niet echt wijzer van.
Wij willen daar eerst gaan huren en werken om na een paar jaar een huis te kopen.
Wij weten niet hoe we van te voren een baan in usa kinden vinden en of dit noodzakelijk is en of dit mogelijk is vanwege onze diploma's.
Ook heb ik daar familie wonen, maar dit is geen directe familie. ( het zijn oudtantes)
Wat moeten wij doen om onze droom te realiseren en is dit wel mogelijk ( vanwegen de wsnp)?

Help want wij komen er echt niet meer uit.

Alvast bedankt,

Groetjes Elroy, sakina en gwen
#1 - 09-10-2005, 22:41 uur

Jez

Ik wil niet meteen te pessimistisch doen, maar Amerika is errug moeilijk om binnen te komen. Je moet nl. een visum zien te krijgen, en dat valt niet mee. Voor zover ik het kan bekijken, is jullie enige kans het winnen van de loterij. Daarvoor is de inschrijving reeds gestart, dus jullie kunnen nog meedoen aan de loterij voor komend jaar.

Wil je hier meer over weten, lees dan eens in de diverse topics over de DV-loterij.

Succes!
#2 - 09-10-2005, 22:52 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15