Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Het verhaal van een DV2004 Winnaar

Discussie gestart

heivalido

Dat interview zal wel goed komen denk ik. Daar maak ik me nu nog niet zo druk om, hahaha, nog niet, ik denk niet dat je me een dag van te voren aan moet spreken, want dan stotter ik alleen nog maar denk ik  :-X
#31 - 25-08-2004, 19:28 uur

Chiefram

Ik denk dat je beter je mond kunt houden tijdens het interview. Laat hun maar lullen. Ik denk dat ze alleen de formulieren 1 bij 1 vragen en misschien nog een paar simpele vragen en thats it.
#32 - 27-08-2004, 23:03 uur

heivalido

gaat gewoon helemaal goed komen  :) Usa here we come. and this time we`ll stay.
#33 - 28-08-2004, 18:04 uur

Sbull

Laten we hopen dat alles goed komt dan is nederland binnen niet zo lange tijd vaarwel.
#34 - 29-08-2004, 22:34 uur

heivalido

en huilen dat we doen........NOT  :) ;) :D ;D :P
#35 - 30-08-2004, 18:22 uur

Chiefram

Vandaag hebben wij inmiddels ons Interview in Amsterdam gehad en met goed gevolg!

Alles was in een keer goed en we gaan in de eerste week van december 2004 DEFINITIEF naar de USA emigreren!  8) :D

En ik weet dat er nog een paar van jullie zullen volgen in de komende weken...  ;)
#36 - 09-09-2004, 00:09 uur

roonlimburg

Nogmaals proficiat Chiefram, ik wens de anderen ook veel succes met het komende interview.
Zijn er nog meer mensen als ik die nog niet gewonnen hebben en weer met de nieuwe (DV2006) loterij mee gaan doen?
#37 - 09-09-2004, 14:09 uur

Chiefram

Dank je wel!

Ik weet dat er vandaag (op dit moment zelfs) nog iemand zijn interview heeft... ben benieuwd!  :D

#38 - 09-09-2004, 14:31 uur

Chiefram

 :D   En ook hij is er vandaag goed doorheen gekomen!  ;D
#39 - 09-09-2004, 18:02 uur

Coyote

Zijn er nog meer mensen als ik die nog niet gewonnen hebben en weer met de nieuwe (DV2006) loterij mee gaan doen?


Net als voorgaande jaren zal ik dit jaar ook weer meedoen. De aanhouder wint, zullen we maar zeggen...  ;) ;D

Roland
#40 - 09-09-2004, 19:03 uur


Lees mijn reisverslagen op: www.rschotanus.com

heivalido

dat is de enige juiste instelling, al heb ik makkelijk praten.  ;D Eens moet je toch bij de gelukkige zitten.
#41 - 10-09-2004, 19:47 uur

Coyote

Ja dat hoop ik ook. Je moet gewoon enorm veel geluk hebben.

Ik zou nog liever vandaag gaan dan morgen. Als ik dat tegen iemand zeg, kijken ze me ongelovig aan...  ??? Alsof ze het in Keulen horen donderen....  ;)

Toen ik voor het eerst meedeed en dit aan mijn ouders vertelde kon ik aan de blik in hun ogen zien dat ze dat niet echt leuk vonden. Ze zagen het al helemaal voor zich.  Begrijpelijk, maar ja, mijn hart ligt nu eenmaal in Amerika en dat weten zij ook.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe de omgeving gereageerd heeft van diegenen die wel tot de gelukkigen behoren. Hebben ze bijv. geprobeerd je ervan te weerhouden? Of waren ze blij dat het je eindelijk gelukt was?

Roland


#42 - 10-09-2004, 21:48 uur


Lees mijn reisverslagen op: www.rschotanus.com

Wop


Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe de omgeving gereageerd heeft van diegenen die wel tot de gelukkigen behoren. Hebben ze bijv. geprobeerd je ervan te weerhouden? Of waren ze blij dat het je eindelijk gelukt was?

Roland

Hey , daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar.....
Ook wij hebben plannen, zei het in de kinderschoenen, maar toch we hebben we al voorzichtig wat opmerkingen laten vallen. ... reacties van Oh nee, dat doe je me niet aan tot geweldig en Doen!! Mag je een keer raden welke reacties van directe familieleden waren  ;D
#43 - 11-09-2004, 10:24 uur

Wop

Vandaag hebben wij inmiddels ons Interview in Amsterdam gehad en met goed gevolg!

Alles was in een keer goed en we gaan in de eerste week van december 2004 DEFINITIEF naar de USA emigreren!  8) :D


[size=12]WOOOHOOOOOO!!![/size]

flapstaart!!
#44 - 11-09-2004, 10:26 uur
« Laatst bewerkt op: 11-09-2004, 10:26 uur door Elmo »

Chiefram

Jullie willen weten hoe de omgeving erop reageerde nadat wij nu definitief gaan vertrekken naar Amerika?

Ik denk dat iedereen het nu weet, behalve mijn eigen familie !!!  :-X :-\

Ze weten dat wij daar altijd heel graag heen willen verhuizen, maar pas vorige maand heb ik durven vertellen aan mijn moeder dat er een kans bestaat dat...  :o

Die was natuurlijk helemaal niet blij, want mijn vader is 2 jaar geleden vrij onverwachts overleden en ze heeft alleen nog maar een zoon (ik) en een dochter...

Nu kwam ik vertellen dat ik misschien ook weg zou kunnen gaan. Ze begreep het wel (ze kent me), maar zou mijn vader nog in leven zijn, dan was het makkelijker voor haar. Nu voel ze zich natuurlijk helemaal alleen, straks.

Alleen ze weet nog helemaal niet dat het nu definitief is en dus ook niet dat wij in de eerste week van december 2004 vertrekken voor altijd...  :o

Ik wil het haar persoonlijk vertellen, niet door de telefoon namelijk, maar ze is steeds niet thuis. Ik hoop wel dat het dit weekend zal kunnen, want ik wil het wel kwijt natuurlijk.

Wat kollega's en vrienden betreft, die balen er flink van. Niet voor ons, maar ze zullen ons missen, ook al hebben we gemerkt dat er al een paar flink aan het stoken zijn achter onze rug om. Ik zou egoistisch zijn om mijn hele gezin mijn zin door te drukken, ik neem ze hun zekerheid en huis af, alleen omdat ik zo graag naar de states wil. Sommige mensen doen er stiekum alles aan achter je rug de ander tegen je op te zetten. Zo haalde een goede vriend (dacht ik) het in zijn hoofd het hele Amerika verhaal uit het hoofd van mijn vrouw te praten, zodat ik er thuis nog eens ruzie over kreeg.

Ook een vriend van onze zoon zette mijn zoon (kwam ik deze week achter) onder druk om niet mee te gaan, omdat wij te streng zouden zijn en hij wilde dat hij met mijn zoon samen een huis zou gaan huren. Is makkelijk, dan was er geen toezicht meer en kon de huur gedeeld worden. Wel met gevolg dat wij in huis ruzie met onze zoon kregen die ineens niet meer mee wilde gaan. Nu het hoge woord er uit is, dat hij onder druk was gezet, is onze zoon weer als een kind zo blij om mee te gaan, maar die vriend komt er bij ons niet meer in. Dit was echt uit de hand gelopen.

Maar gelukkig zijn de meeste reakties wel positief.
#45 - 11-09-2004, 12:06 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15