Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

http://www.usagc.org/

Discussie gestart

caprigirl

Ik kreeg per e-mail reactie van USAGC dat ik was ingeloot. Daarna verloopt alles via de staat en niet via de organisatie USAGC. Via de email van Kentucky Center heb ik een casenummer gekregen. Ze kunnen niet eens verder de DV 260 invullen, omdat ik alleen daar bij kan. (tenzij ik de inloggegevens doorgeef).

@ Henk, heb jij geen Email gekregen van het Kentucky Center? Nee? Dan ben je helaas niet ingeloot. DIe email kreeg ik in mei al in 2014. USA GC wil gewoon een extra pakket alvast verkopen denk ik.
#16 - 04-03-2015, 12:00 uur

Johan

Ik kreeg per e-mail reactie van USAGC dat ik was ingeloot. Daarna verloopt alles via de staat en niet via de organisatie USAGC. Via de email van Kentucky Center heb ik een casenummer gekregen. Ze kunnen niet eens verder de DV 260 invullen, omdat ik alleen daar bij kan. (tenzij ik de inloggegevens doorgeef).

@ Henk, heb jij geen Email gekregen van het Kentucky Center? Nee? Dan ben je helaas niet ingeloot. DIe email kreeg ik in mei al in 2014. USA GC wil gewoon een extra pakket alvast verkopen denk ik.

Wederom een bevestiging dat ze de boel bedonderen! Alles verloopt inderdaad via Kentucky. Helaas de verhalen van Henk hebben we al tientallen zo niet honderden malen moeten aanhoren. 1800 dollar betaald en niets nada noppes hebben. En nog erger, na de kleine lettertjes te hebben gelezen kom je er achter dat je er niet zoveel aan kunt doen.
#17 - 04-03-2015, 15:46 uur

caprigirl

Henk, hoe zit het nu? We hebben helaas niets meer van je gehoord. Ben je nu wel of niet ingeloot? Ik ben erg beniewd!
#18 - 12-05-2015, 21:39 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15