Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Poll

In het algemeen zijn de huizen in VS  goedkoper of duurder of hetzelfde in vergelijken met NL?

Duurder.
11.1%
4 (11.1%)
Goedkoper.
72.2%
26 (72.2%)
Hetzelfde.
2.8%
1 (2.8%)
Ik weet het niet.
13.9%
5 (13.9%)

Totaal aantal stemmen: 32

Huizen prijzen in USA. Verglijken met NL.

Discussie gestart

Topoli & Sarvenaz

Hoeveel zou dit huis in nl kosten?
Ik denk min. 500,000 euro.
of niet?    ???
#31 - 19-04-2007, 00:16 uur

Adriaan47

Je zal het mischien erg koud hebben in dat huis in Holland of een heel erge hoge elec rekening.
#32 - 19-04-2007, 00:25 uur

ned in MO

Hans, heeft jouw makelaar verteld dat double wides veel moeilijker zijn te (her)financieren dan stick built homes? hypocrite

Makelaar in missouri nlvlag
#33 - 19-04-2007, 04:48 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

hollandranch

Hans, heeft jouw makelaar verteld dat double wides veel moeilijker zijn te (her)financieren dan stick built homes? hypocrite

Makelaar in missouri nlvlag

Het is ons bekend dat dit lastiger is, inmiddels hebben we een double wide een single wide een barn een stable  2006-01  Wat voor ons interessanter is dat we 25 acres hebben en deze prijzen stijgen  2006-10  Over een paar jaar willen we een loghome bouwen in het bos en verhuren we gewoon de huizen.
#34 - 19-04-2007, 06:11 uur

ned in MO

Ik heb ook nog een single wide (16x80)  in de verhuur . De huurders willen hem kopen maar hebben geen downpayment.Ik moet zelf de financiering verzorgen, maar tegen 10% wil ik dat wel doen. ;D
#35 - 20-04-2007, 18:12 uur
« Laatst bewerkt op: 20-04-2007, 18:20 uur door ned in MO »
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

Adriaan47

Ja ..ik ook tegen 10%

Hoe vaak is de mobile home verplaatst? Hopelijk niet meer dan 1 keer.Als dat wel het geval is zou ik het zeker niet kopen.
#36 - 20-04-2007, 18:43 uur

Adriaan47

 Single wide mobile homes zijn geen investment maar worden gezien en vergeleken  als een auto kopen.
Zij decreasen dus in waarde met het jaar.
Dit is waarom banken niet meer willen lenen hier op ....not even met een downpayment.
Alleen private investors doen het nog welke maken grote winsten op interest.
#37 - 20-04-2007, 19:03 uur

ned in MO

Voor de bank ja maar voor mij niet ;D

Heb het ding 2 1/2 jaar geleden gekocht. Mijn huurders hebben dmv de huur mijn aankoopbedrag al reeds afbetaald.
Ik heb nu dus een risicovrije investering die ik voor $35000 tegen 10% over 7 jaar verkoop 2006-02 2006-02

Ik wil nog wel 10 van die dingen!
#38 - 20-04-2007, 20:01 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

ned in MO

Single wide mobile homes zijn geen investment maar worden gezien en vergeleken  als een auto kopen.
Zij decreasen dus in waarde met het jaar.
Dit is waarom banken niet meer willen lenen hier op ....not even met een downpayment.
Alleen private investors doen het nog welke maken grote winsten op interest.

Dat is niet de reden hoor. De statistieken wijzen uit dat er onder mobile homes heel veel foreclosures zijn en het risico voor de bank dus hoog is. Daarom zijn ze niet zo happig om daar geld voor te lenen.
De mijne was ook een foreclosure en ik heb hem voor een prikkie kunnen kopen, incl de 0.8 acre die erbij zat.
Als ze netjes onderhouden worden  en je hebt een 3 bed 2 bath met central heat and air op eigen grond (niet in een park) danvalt de depreciation nog wel mee hoor.

Maar goed laat iedereen dat maar denken. Ik word er in ieder geval weer beter van. cheer
#39 - 20-04-2007, 20:10 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

Adriaan47

Yep... zolang je maar een gek hebt die er in wil trappen.

Good Luck
#40 - 20-04-2007, 20:23 uur

ned in MO

genoeg gekken hoor ;D
#41 - 20-04-2007, 20:29 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

Adriaan47

Betreffende de fore closures for die mobiles dat is omdat het allemaal lage income mensen zijn en deze niet de private loans van 10 % op kunnen brengen omdat ze bij de bank geen lening krijgen.

Ik hoop dat er een wet komt ...one of those day's... om te beschermen lage incomers om een huis te kopen wat ze eigenlijk niet kunnen betalen en dat het verboden wordt aan financiers om hun geld te lenen.

Ik geloof dat in sommige staten het al verboden is en illegal is om te financieren aan emigranten zonder credit history of aan mensen welke een poor credit score hebben.
Ik geloof dat de governeur of Texas zojuist zoiets heeft getekend.
Als dit niet waar is dan hoop ik dat die wet er gauw komt ..en landelijk.
#42 - 20-04-2007, 20:34 uur

Adriaan47

Bgroeneveld zit nu naar mij waarschijnlijk te grijnzen...mischien zit er tog nog iets van een rooie rakker in my.
#43 - 20-04-2007, 20:44 uur

ned in MO

Betreffende de fore closures for die mobiles dat is omdat het allemaal lage income mensen zijn en deze niet de private loans van 10 % op kunnen brengen omdat ze bij de bank geen lening krijgen, dan doe ik daar mijn voordeel mee maar accepteer ook de risico's.

Ik hoop dat er een wet komt ...one of those day's... om te beschermen lage incomers om een huis te kopen wat ze eigenlijk niet kunnen betalen en dat het verboden wordt aan financiers om hun geld te lenen.

Ik geloof dat in sommige staten het al verboden is en illegal is om te financieren aan emigranten zonder credit history of aan mensen welke een poor credit score hebben.
Ik geloof dat de governeur of Texas zojuist zoiets heeft getekend.
Als dit niet waar is dan hoop ik dat die wet er gauw komt ..en landelijk.

Niet mee eens.

Als jij een mobile home wilt kopen en de bank zegt 15% rente anders geen loan dan is dat jouw keuze. het probleem met deze mensen is dat ze geen normen en waarden hebben. Ze laten hun huis net zo makkelijk gaan als het even niet meezit. Zelfde met huurders. Zitten ze krap, dan betalen ze jouw niet. Ze beseffen niet dat jij ook een mortgage payment hebt. Daar bij zie ik veel foreclosures die aan puin zijn geslagen. Ze geven iedereen de schuld, behalve zichzelf.
Dat banken zo makkelijk geld lenen is de schuld van de bank. De bank verliest zijn geld tenslotte zelf.

Als ze bij mij komen en van mij willen kopen en het mij willen laten financieren dan is dat omdat ze zelf een krediet verleden verknoeit hebben.
Ik heb ook liever  direct mijn centen zodat ik kan herinvesteren.

Je hebt inderdaad nog wat roods in je 2006-10

De meeste van dat soort lui (low income)heeft gewoon zijn toekomst verknald, niet door low income want daar kan je uitkomen maar door niet aan de betalingsverplichtingen te voldoen. Boven je stand leven heet dat.
Natuurlijk is dit wat generaliserend en natuurlijk zijn er altijd mensen die tussen wal en schip belanden, maar de meesten hebben het aan zichzelf te danken.

Ik heb het al eens eerder gezegd. Succes wordt 90% bepaald door keuzes die je maakt. Maak je een fout heb je daarna weer 90% kans om er uit tekomen.

Oftewel als je wilt kan bijna alles, alleen duurt het bij de een iets langer dan de ander en sommigen zijn eerder tevreden dan een ander, en dat is maar goed ook
#44 - 20-04-2007, 21:44 uur
« Laatst bewerkt op: 20-04-2007, 21:47 uur door ned in MO »
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

bgroeneveld

Welkom A&A!. Ik wist dat je erg intelligent bent!


#45 - 20-04-2007, 21:56 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15