Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

I-129F approved!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (K-1 visa for fiance(e))

Discussie gestart

Pieter79

Gisteren is mijn visum met de bruine enveloppe voor de immigration officer eindelijk afgeleverd.

Wel grappig dat we net alles op tijd klaar hebben gekregen. Het huwelijk was al 1,5 jaar gepland, de vlucht heb ik ook al geruime tijd geleden geboekt en de visumaanvraag wilde maar niet opschieten. Het bewijs is nu dus geleverd dat je alles al gepland kunt hebben en dan pas met de I-129F begint. Ze hebben tussendoor (ergens eind november) onze zaak nog afgewezen omdat we een heel gedeelte bewijs niet hadden meegestuurd.

Nu ga ik me helemaal focussen op wat er in de States aan formulieren nog ingevuld moet worden, evenals het aanvragen van een SSN etc. Zeker 1.5 maand ben ik ff niet heel veel online, misschien nog iets langer afhankelijk hoe snel we internet in ons nieuwe huisje hebben. In ieder geval ben ik vanaf nu tot uiterlijk volgende week dinsdag nog wel actief hier.

Hopelijk tot snel!!!

Gr. Pieter
#31 - 25-03-2009, 19:13 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Hans B

Super Pieter,
gefeliciteerd.

Hans
#32 - 25-03-2009, 21:26 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Jez

Hey Pieter, alvast heel veel succes gewenst! Toch fijn, als je bij je eigen bruiloft aanwezig kunt zijn.....  nlvlag

Ik wens jou en je aanstaande al het geluk van de wereld toe!

Groet,

Janneke
#33 - 25-03-2009, 21:47 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Tim_B

Morgen ga je al, spannend!! Ik wens je heel veel plezier en veel geluk met je huwelijk :)
#34 - 31-03-2009, 18:04 uur

Pieter79

Het is geen 1 april grap geweest, ik zit in Amerika en ga er ook niet meer weg! Iedereen is werken hier dus ben nu alleen thuis bij m'n schoonfamilie.

Vanmorgen trouwens ook nog even naar Social Security geweest voor een SSN met work authorization. Ze vertelden me dat ik 10 dagen moet wachten voordat immigration al m'n gegevens heeft ingevoerd, daarna krijg ik 'm. Op zich wel lastig want zonder SSN kun je niet heel veel. Ga komende weken nog genieten van de vrije tijd, de bruiloft en dan de lange trip van New Jersey naar Minnesota.

Gr. Pieter
#35 - 02-04-2009, 20:23 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

thieske

Ah hartstikke mooi!

Enjoy!!!
#36 - 02-04-2009, 23:07 uur
For Boston, For Boston, We sing our proud refrain

Cheffheid

Wow, over toeval gesproken...

Allereerst gefeliciteerd met het visum en het trouwen enzo :)

En dan nu het toevallige, ik ben met mijn Amerikaanse vriendin(6 jaar samen en de verloving zit er binnenkort ook aan te komen als het een beetje meezit :D) ook rond aan het kijken wat onze mogelijkheden zijn en zijn zo ook bij form I-129F beland en uiteindelijk ook op dit forum. Ik vroeg me af of iemand tips heeft over de procedure en waar we nog even extra op moeten letten. :)

Alvast bedankt!
#37 - 07-04-2009, 05:50 uur

Pe

Wow, gefeliciteerd.

Ben een tikkie jaloers, wij wachten op onze NOA2 en wachten duurt heel erg lang...

@Cheffheid, probeer Visajourney.com
Goede duidelijke info over de te volgen procedures.

Succes.
#38 - 09-04-2009, 17:21 uur

Pieter79

Inmiddels ruim een week in de States, ben nu 2 maal bij Social Security geweest maar DHS had mijn immigratiegegevens nog niet in het systeem staan. Volgende week ga ik nog een keer langs en hopelijk kan ik dan eindelijk mijn SSN card met work authorization krijgen.

Nog een weekje en dan is de bruiloft, vind het heel spannend maar wel leuk allemaal. Komende 2 weken ben ik weer ff niet veel online ivm bruiloft en verhuizing van NJ naar MN maar daarna ben ik er weer. Hectische tijd in ieder geval, allemaal last minute dingen te regelen en ik ben tevens reisleider voor overgekomen familie en vrienden!! :)

Laters,
Gr. Pieter
#39 - 10-04-2009, 21:57 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15