Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

I-130: Iemand hier ervaring mee????

Discussie gestart

Stefan_USA07

Hallo allemaal,

Ik ben benieuwd of er mensen zijn die op basis van een I-130 (spouse of American citizen) naar the US geemigreerd zijn en hun ervaringen willen delen?  Ik zit op dit moment midden in het proces en halfweg February is onze petitie door het USCIS goedgekeurd.  Op dit moment heb ik net mijn DS 3032 (choice of agent) opgestuurd naar het NVC en ben nu aan het wachten op de daadwerkelijk VISA aanvraag.  Mijn vrouw is bezig met de Affidavit of Support en zal die binnenkort opsturen (hadden wat kleine vraagjes aan het NVC en wachten op antwoord).Ik woon op dit moment in Engeland dus alles zal via de Engelse ambassade hier verlopen.
Ik hoop dat er iemand is met dezelfde ervaring is en zijn/haar verhaal kan delen.  Het is op dit moment erg spannend vind ik zelf en ik hoop dat het met een maand of 2 helemaal goed zit :)

Misschien dat iemand dit weet: mijn vrouw woont met mij in London, UK en haar inkomen is boven de armoede grens (zoals bepaald door de Amerikaanse overheid) maar zij heeft dus geen W2 om te laten zijn met de Affidavit of Support, wel heeft zij haar belastingen ingevuld voor 2008 dus die papieren hebben we.  Is het op basis van dit inkomen nog steeds voldoende voor de overheid dat zijn mijn sponsor kan zijn?  Zij gaat terug naar de VS en zal daar niet gelijk een baan hebben, dus als er iets four zou kunnen gaan dan kan zijn niet voor mij zorgen en dus kan ik een liability zijn voor de overheid.  Is de Amerikaanse overheid daar streng in en zullen ze om een sponsor vragen?
Als iemand hier iets van afweet, laat het alsjeblieft weten.  Zo niet dan maakt het niet uit en zien we wel wat er gebeurd en we zien wel wat het antwoord van het NVC is.

Maar ik kijk uit naar reacties!
In ieder geval bedankt alvast!

Stefan
#1 - 23-03-2009, 16:41 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15