Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Immigratie naar TX

Discussie gestart

AnsF

Ik zit zwaar in de problemen. Ik heb een uitkering, een bewindvoerder en die stuurt 40 euro leefgeld per week.
Dit is binnen 2 a 3 dagen op en dan komen de problemen.
Maar ik heb een zus die al 36 jr in Amerika woont en aangezien ik al jaaaaaaaaren daarheen wil vraag ik mij af wat te doen?

Ik zou eerst een baan willen hebben en vanuit haar huis zoeken naar een eigen huis
Maarrrr ik ben wel 62 jaar en helemaal alleen
Is dit wel wat voor mij of is het teveel hooi op mijn vork??
Ik weet dat ik WEL wil.

Hoe zou ik het moeten oplossen...echt alles! :-\
#1 - 20-10-2014, 19:53 uur

Cees A

Paar vraagjes:

Heb je een Amerikaans paspoort ? 
Zo niet, op basis van welk visum denk je dan naar Amerika te verhuizen ?
Misschien goed om het volgende plaatje eens goed te bekijken:  http://reason.com/assets/db/07cf533ddb1d06350cf1ddb5942ef5ad.jpg

#2 - 20-10-2014, 20:38 uur

Pieter79

Tijdens alle verschillende visa procedures die er zijn wordt gevraagd of je voldoende financiële middelen hebt om het een tijdje uit te houden, en ook hoef je niet op steun van de Amerikaanse Social Security te rekenen (en gigantische medische verzekering die je verplicht moet nemen), dus het gaat erg lastig worden. De enige redelijke mogelijkheid die ik zou kunnen bedenken is als je de liefde van je leven in Amerika vindt die voor je door het vuur wil en met je door de papiermolen gaat. Niets is zeker, ook niet een verloofden visum, maar het lijkt me wel de zekerste manier om het te laten slagen. Dit wordt ook bevestigd door het linkje dat Cees geplaatst heeft.

Succes,
Pieter
#3 - 20-10-2014, 22:09 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

bgroeneveld

Niet om naar te doen, maar als je blijkbaar in Nederland geen werk kunt vinden, hoe denk je dan werk te kunnen vinden in een vrremd land met een heel andere taal? En als je in Nederland al moeilijk rond kan komen: dat zal in de VS niet makkelijker zijn.

Amerika is echt niet het beloofde land, waar het gled voor het oprapen ligt.

Sorry, maar ik denk dat je weinig kans maakt.
#4 - 21-10-2014, 14:50 uur
« Laatst bewerkt op: 23-10-2014, 02:51 uur door bgroeneveld »

ned in MO

Het geld ligt er wel voor het oprapen. Je moet alleen weten waar het ligt en dat is nu juist het moeilijkste :D
#5 - 22-10-2014, 23:55 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15