Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

immigratie: waarschijnlijk North California... weet iemand iets meer

Discussie gestart

janna

Hoi! ik ben door de eerste ronde heen van de greencard lottery 2008   2006-10. als het allemaal verder goed gaat dan ga ik met mijn vriend (amerikaans) verhuizen naar North California. Nu vroeg ik mij af of iemand van dit forum bekend is met north california en iets weet over huurprijzen, werkgelegenheid etcetera.
ik en mijn vriend zijn er beide nooit geweest. maar we hebben een beeld dat we er meer ruimte zouden hebben dan in amsterdam. meer natuur. dicht bij water wonen. in een klein stadje te gaan wonen... ik probeer er achter te komen of dit een beetje realistisch is. dank!!!  cheerb
#1 - 09-05-2007, 09:46 uur

Liberator

Waar je practisch kunt wonen is afhankelijk van hoeveel je bereid bent om te reizen en wat voor werk je doet.
Houd er rekening mee dat CA niet bepaald een van de goedkoopste staten is !!!
#2 - 09-05-2007, 10:01 uur
American Patriot living in Europe

janna

ik ga waarschijnlijk kantoorwerk en/of timmerwerk doen. mijn vriend werkt in de horeca. dus ik moet er een beetje achter komen wat daar de lonen en huren zijn. CA is zo groot dat het erg moeilijk is hier achter te komen. en nu hebben we het een beetje afgebakend door het op noord CA te houden. maar dan is het nog moeilijk erachter te komen.
#3 - 09-05-2007, 10:10 uur

hollandranch

ik ga waarschijnlijk kantoorwerk en/of timmerwerk doen. mijn vriend werkt in de horeca. dus ik moet er een beetje achter komen wat daar de lonen en huren zijn. CA is zo groot dat het erg moeilijk is hier achter te komen. en nu hebben we het een beetje afgebakend door het op noord CA te houden. maar dan is het nog moeilijk erachter te komen.



Vul een stad en real estate in Google en je zult allerlei info vinden over prijzen. Volgens mij krijgen we eerdaags vrienden op bezoek die daarna naar familie gaan in Noord California, die mensen wonen meer in de bossen, wil je eventueel wel in contact brengen?  succes Hans
#4 - 09-05-2007, 15:48 uur

ned in MO

Grappig, de meeste mensen die emigreren denken aan de kust. Ik ben in het zuiden van de midwest gaan wonen en heb er nooit spijt van gehad.
Genoeg werk en veeeel goedkoper om te leven
#5 - 09-05-2007, 21:45 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

hollandranch

Grappig, de meeste mensen die emigreren denken aan de kust. Ik ben in het zuiden van de midwest gaan wonen en heb er nooit spijt van gehad.
Genoeg werk en veeeel goedkoper om te leven


en wat denk je van Texas  ;)  Nadeel van de kust van California vind ik de koude zee, wel mooi, maar koud. Hier in Texas heb je de Golf van Mexico, niet zo mooi, maar we lekker zwemmen etc.
#6 - 10-05-2007, 00:21 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15