Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Informatie nodig voor het aanmelden van de Green Card Lottery

Discussie gestart

iloveamerica

Hey mede forumleden,

Graag zou ik wat nuttige informatie van jullie ontvangen alvast bedankt voor de antwoorden :afro:

een tijdje geleden heb ik rond zitten kijken voor de green card lottery.
Nu ben ik van plan om me aan te melden maar ik hoor veel dingen van instanties die fake zijn etc etc.

via www.usagc.org deze site wil ik me aanmelden.
is dit de officiele site?
nu had ik wat informatie opgevraagd en kreeg ik de volgende mail terug.
nu een aanbieding met 50% korting stond erin.

De mogelijkeheden zijn

USAGC Service      Standaard prijs      Uw prijs (US $)   
   
    Uw registratie is 1 jaar geldig  €74  €55 
   
    Uw registratie is 2 jaar geldig
(50% korting voor het 2de jaar)  €92  €75 
   
    U & uw echtgeno(o)t/e geregistreerd voor 1 jaar
(Verdubbel uw winkansen).  €99  €89 
   
   U & uw echtgeno(o)t/e geregistreerd voor 2 jaar
(70% korting voor 2de jaar + verdubbel uw winkansen)  €129  €109
Beste Koop 
   
   Uw registratie is 4 jaar geldig
(Gratis jaar)  €153  €133

Beste Koop
   
   U & uw echtgeno(o)t/e geregistreerd voor 4 jaar
(GRATIS jaar + verdubbel uw winkansen)  €239  €219

Beste waarde
   
   Uw registratie voor 10 jaar
(4 GRATIS jaren)  €399  €339 
   
   U & uw echtgeno(o)t/e geregistreerd voor 10 jaar
(4 GRATIS jaren + verdubbel uw winkansen)  €399  €339 
   Ongelimiteerde registratie Voordelen van een VIP: $1.000,00 voor kosten voor rechtsbijstand + persoonlijke begeleiding in het zoeken naar een baan + persoonlijke begeleiding in het zoeken naar accommodatie in de USA – dat alles indien u wint*
 €499  €439 
   
   Ongelimiteerde familieregistratie Voordelen van een VIP: $1.000,00 voor kosten voor rechtsbijstand + persoonlijke begeleiding in het zoeken naar een baan + persoonlijke begeleiding in het zoeken naar accommodatie in de USA – dat alles indien u wint*
 €699  €629 
 

**De Officiλle USA Green Card is levenslang geldig. U verhoogt echter uw kans om te winnen door meerdere jaren te kiezen bij uw aanvraag. Afhankelijk van uw keuze hierboven, zal elk opnieuw jaar uw aanvraag worden indienen totdat u wint. 


Ik vroeg me ook af dat stel bijvoorbeeld ik win een greencard moet je dan binnen een bepaalde tijd ook daadwerkelijk naar amerika of kan je dan nog best een jaar wachten?
inverband met werk hier, huis enz.


Iets anders he er winnen jaarlijks 50.000mensen een greencard kan iedereen wereldwijd meedoen?
ik las dat er vorig jaar naar schatting 13miljoen mensen meededen aan de lottery.
ik weet even niet hoe je het berekend maar hoeveel procent kans heb je dan om te winnen?
50.000 : 13.000.000= 0.0038% kans om te winnen :(

dan kan je nog better krasloten gaan krassen heb je meer kans.

ik hoor graag jullie informatie en tips en eventuele eigen ervaringen met the green card lottery

#1 - 01-09-2008, 16:51 uur

Tekkel

NIETS en niemand betalen!!!!!!
De Lotery is gratis en het is niet zo ingewikkeld om je in te schrijven.
Er is hier al heeeeeeel veel over gepost.

Het gaat pas geld kosten als je uitgeloot bent ;D

Bart
#2 - 01-09-2008, 16:55 uur
Visum Australia granted; 12-01-2009

iloveamerica

Dat meen je niet???
dan vraag ik me af hoeveel mensen op deze manier opgelicht worden :o

in iedergeval bedankt dan ga ik de topics maar is doorzoeken naar de juiste site enz.

meer reacties met info zijn meer dan welkom.

Thanks
iloveamerica
#3 - 01-09-2008, 17:00 uur

Pieter79

Deze site in de gaten houden voor wanneer je je weer kunt inschrijven voor de DV-2010: http://travel.state.gov/visa/immigrants/types/types_1318.html
Helemaal gratis en je bent er een half uurtje mee bezig (foto in juiste formaat zetten etc.). Inschrijven gaat alleen maar tussen grofweg begin oktober en half december.

Gr. Pieter
#4 - 01-09-2008, 17:17 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

iloveamerica

Hartelijk dank voor de link.
Maar je zegt dv2010 is er pas over 2 jaar weer mogelijk om mee te doen?
op die site stond results for 2008 en daar stond nederland niet bij?

greets
#5 - 01-09-2008, 17:29 uur

Freddytex

Surf eens naar deze site -http://www.usagreencardlottery.org/diversityvisalottery_2009/
Deze loterij geeft elk jaar 50000 deelnemers de toelating om in de USA te wonen en te werken en inschrijving is gratis
#6 - 01-09-2008, 18:11 uur

Pieter79

Surf eens naar deze site -http://www.usagreencardlottery.org/diversityvisalottery_2009/
Deze loterij geeft elk jaar 50000 deelnemers de toelating om in de USA te wonen en te werken en inschrijving is gratis

Dit is dus weer een site waar je voor moet betalen. De enige echte site die gratis is heb ik zojuist al gepost en staat nog wel vaker op deze site vermeldt.
Doe trouwens niet die eligibility check want vanaf dan kunnen ze je al beginnen te SPAMMEN. Ook kunnen ze je dubbel inschrijven zonder dat je weet en dan maak je helemaal geen kans meer om te winnen.

Gr. Pieter
#7 - 01-09-2008, 18:23 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Freddytex

Sorry maar hetgeen ik hiervoor geplaatst heb is ook nog via een prive firma  .De officiele site moet gov. bevatten en je kan pas in december weer inschrijven
http://travel.state.gov/visa/visa_1750.html
Er is een uitleg door Dusza van 2006 onder de topic "WAARSCHUWING voor o.a. bedrog bij Green Card Lottery"
#8 - 01-09-2008, 18:26 uur

iloveamerica

ey freddytex wat jij zegt is leuk maar ik krijg toch echt dit te zien op die site.



http://www.imagebam.com/image/bf0bb312378071
#9 - 01-09-2008, 18:45 uur

Freddytex

Dat klopt maar je moet de topic "WAARSCHUWING voor o.a. bedrog bij Green Card Lottery" eens intikken bij zoeken .Het is van 2006 maar geeft volgens mij heel veel weer.
Voor het inschrijven voor de lotery moet je sufen naar de site die Pieter opgeeft
Freddy
#10 - 01-09-2008, 18:58 uur

iloveamerica

okey bedankt voor de info freddy.

have a nice day!
#11 - 01-09-2008, 23:15 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15