Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

ingeschreven voor lotery en nu verhuisd

Discussie gestart

Roel_1976

Hoi,

Ik volg dit forum eigenlijk al sinds een aantal maanden, (sinds ik me heb ingeschreven voor de DV2006) en heb veel nuttige info gevonden. Ook ik, net als velen anderen hier, droom van een leven in Amerika. Ik wil dan ook bij mijn eerste post iedereen even succes wensen met de loterij, en voor diegenen die inmiddels al naar Amerika zijn geemigreerd natuurlijk ook veel succes en plezier gewenst in hun nieuwe "thuis"  :)
Ik heb de volgende vraag:
In december heb ik me ingeschreven voor de dv2006. Ik ga echter per 1 april 2005 verhuizen. Ik ben nu bang dat ik de brief van KCC zal missen mocht ik ingeloot zijn. Ik neem uiteraard wel de verhuisservice van TPG-post, maar toch...
Ben ik verplicht mijn verhuizing door te geven aan KCC? Indien dit niet verplicht is, is dit toch mogelijk? (zodat ik niet bang hoef te zijn dat ik een eventuele brief ga missen) Zo ja, waar moet ik dat dan doen? Bij voorbaat bedankt!
#1 - 24-02-2005, 13:14 uur

visuar

Welkom en jij ook success natuurlijk!

Als ik me niet vergis kan je KCC een mailtje sturen als je verhuist, maar dat weet ik zo even niet zeker. Zal eens kijken of ik het kan vinden, anderen zullen ook wel reageren!
#2 - 24-02-2005, 13:43 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

heivalido

Je zal het hoe dan ook zeker moeten melden aan de KCC, en voor zover ik weet kon die inderdaad via email en ook via een speciaal telefoonnummer maar wat dat nummer is weet ik niet....
#3 - 24-02-2005, 22:11 uur

Jez

Zou de KCC dat in dit stadium wel kunnen verwerken, met 6.nogwat miljoen aanmeldingen?

Wij hebben via Easy Visa ingeschreven; ik zal ze eerdaags even mailen en deze vraag voorleggen.
(Hee, een voordeel van via een bureau inschrijven...  ;D ;D ;D)
#4 - 24-02-2005, 22:33 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

visuar

Ik weet niet hoe betrouwbaar dit is, maar op http://www.immigrationlinks.com/news/news1156.htm staat:

E-mail address for the Diversity Lottery: [email protected]

Public inquiry phone number: (606) 526-7500.

Ziet er echt uit, zeker aangezien het e-mail adres naar een .GOV gaat
#5 - 25-02-2005, 12:57 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

Roel_1976

Dank aan iedereen voor het meedenken. Ik zal in iedergeval maandag dat nummer even bellen en wacht het antwoord van Jez af, na het bellen weet ik meer en zal ik hier posten wat ze te melden hebben  :)
#6 - 26-02-2005, 20:00 uur

Jez

Ik heb Easy Visa gemailed, maar aan hun antwoord heb je niet zoveel............

Het komt er op neer, dat KCC je juiste gegevens (dus je nieuwe adres) moet hebben als je door de selectie heen bent.


Ik kan me voorstellen dat ze het niet eerder kunnen verwerken (wat ik al zei, 6.nogwat miljoen adressen...........)

Volgens mij kun je alleen maar hopen dat je post netjes wordt doorgestuurd en mocht je DE brief van KCC hebben gekregen, dan pas kun je je juiste adres doorgeven.
#7 - 27-02-2005, 11:17 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

visuar

Ik zou allicht contact opnemen, better safe than sorry. Misschien kunnen ze er iets mee, misschien niet. Het lijkt me dat ze je aanmelding gewoon kunnen omzetten (ongeacht of je wel of niet bent uitgeloot).

Het zou me trouwens niet verbazen als ze daar al lang weten welke
mensen uitgeloot zijn en ze nu bezig zijn met alles afdrukken. In een ander draadje was al aangegeven dat iemand vorig jaar al in Maart bericht kreeg, dus het zal daar allemaal al wel bekend zijn lijkt me zo.... of ben ik gek? ;)
#8 - 27-02-2005, 19:18 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

Margo Wening

Al in maart .. ???

*probeert dat betreffende draadje te vinden..*
#9 - 27-02-2005, 23:03 uur

Jez

Al in maart .. ???

*probeert dat betreffende draadje te vinden..*

En, en, en, en???????????????????
#10 - 27-02-2005, 23:52 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

visuar

Ik deed een search op "Maart" en hij stond op de eerste pagina:

http://amerika.nedforum.nl/index.php?board=24;action=display;threadid=1057;start=msg8141#msg8141

Quote van Heivalido: (2e bericht in dat draadje)

Citaat
ik weet niet of het ieder jaar hetzelfde is, maar die 3 weken huwelijksreis zullen je geen problemen leveren, wij hadden tot mei om terug te sturen en we ontvingen de brief in maart dus tijd genoeg lijkt mij. Wij hoefden de eerste keer nog geen documenten als diploma`s etc op te sturen, het ging puur om het invullen van de ontvangen documenten en een paar lijsten met werk en opleiding verleden.

Dat hoeft natuurlijk niet te zeggen dat ze er dit jaar ook weer zo vroeg bij zijn....
#11 - 28-02-2005, 09:58 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

Margo Wening

Oh great, nog meer tijd om stiekem in de zenuwen te zitten  ;D

Zijn er trouwens meer mensen die *de* brief eerder in huis hebben gekregen dan de officiele tijd tussen mei en juli ??
#12 - 28-02-2005, 14:01 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15