Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Laatste ontwikkelingen omtrent Diversity Lottery "Immigration Reform"

Discussie gestart

WilcoV

Zover ik weet gaat de 2017 DV lottery gewoon door, maar er zijn berichten dat deze wordt afgeschaft vanwege "Immigration Reform". Zover ik kan nagaan kunnen het Huis en de Senaat het niet eens worden, hoe wat waneer.

Als er berichten zijn laat het dan weten.
#1 - 03-08-2015, 18:53 uur

Pieter79

En de kansen worden alsmaar kleiner omdat meer en meer mensen zich inschrijven, zie http://travel.state.gov/content/visas/english/immigrate/diversity-visa/diversity-visa-program-statistics.html

Good luck aan iedereen die meedoet! (heb 5 of 6 jaar meegedaan maar nooit iets vernomen :-\ )

Gr. Pieter
#2 - 03-08-2015, 23:43 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

WilcoV

Hoi Pieter, maar je woont in de VS toch?
#3 - 04-08-2015, 17:05 uur

Pieter79

Hoi Pieter, maar je woont in de VS toch?

Klopt, maar niet door de DV Lottery 8)
Ik weet alleen nog hoe machteloos je bent wanneer je meedoet aan de loterij. Als je nooit iets hoort ga je twijfelen of je alles wel goed hebt ingevuld, en grote plannen stelde ik uit (je gaat geen huis meer kopen als je echt weg wil). Trouwen was een veel leukere weg waar je meer zelf in de hand hebt.

Gr. Pieter
#4 - 04-08-2015, 23:01 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

WilcoV

Hoi Pieter, wat was de weg die jij bewandelde voor de VS en hoe lang heeft deze geduurt als ik vragen mag?
#5 - 10-08-2015, 04:57 uur

Pieter79

Vanaf leren kennen vriendin tot trouwen tweeënhalf jaar. De laatste 10 maanden van die tijd ben ik (in Nederland) met alle papierwerk van de K-1 visum procedure bezig geweest.

Gr. Pieter
#6 - 14-08-2015, 02:45 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

WilcoV

Bedankt Pieter, dat verklaard veel. Ik zou willen zeggen mazzelaar, maar dat lijkt me iets te kort door de bocht omdat er echt wel meer bij komt kijken. Ik hoop dat het process spoedig en naar wens verloopt en dat het een geweldige stap is voor jullie beide. Sucess!! :afro:
#7 - 15-08-2015, 03:23 uur

Pieter79

Ik hoop dat het process spoedig en naar wens verloopt en dat het een geweldige stap is voor jullie beide. Sucess!! :afro:

Ben al door de molen geweest en woon hier inmiddels alweer meer dan 6 jaar :)
#8 - 15-08-2015, 03:57 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15