Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Kan ik mee?

Discussie gestart

ejb

Ik hoef me er ook niet voor te schamen hier, hahaha...

Ook moet ik eerlijk bekennen dat ik de Ford SUV's hier echt een van de allermooiste auto's ben gaan vinden. Misschien wordt de derde auto wel een Ford F350!

LOL!
Die F350 is gaaf, zou ik zeker voor gaan!!!!!!
#46 - 05-03-2005, 12:48 uur



heivalido

maar dan wel de double axle super duty he  ;D
#47 - 05-03-2005, 13:01 uur

Chiefram

Nou, ik vind de F350 echt super onwijs gaaf en het is hier betaalbaar ook. Alleen vind ik hem wel erg groot. Net als de Hummer trouwens. Mijn zoon wil dat ik een Hummer ga kopen, maar ondanks ik het een schitterende auto vind, vind ik hem gewoon te log om als eigen dagelijks vervoermiddel te rijden.

Zelfs de Expedition is al een hele bak om in te rijden. De Explorer 'past' net iets lekkerder om eerlijk te zijn.

Maar ja, ik kijk ook heel stiekum naar een Bentley convertible! Mjammie!  :)
#48 - 05-03-2005, 15:36 uur

heivalido

Bentley.....Hallo, je woont in Amerika, dus gewoon Amerikaan rijden he, ......Bentley..hoe haal je het in je hooft :P ;D
#49 - 05-03-2005, 20:06 uur

Chiefram

Bentley.....Hallo, je woont in Amerika, dus gewoon Amerikaan rijden he, ......Bentley..hoe haal je het in je hooft :P ;D

Jaja, ik weet het! Ik ben zelf ook voorstander van Amerikaanse autos rijden in Amerika, maar de Bentley is een jongensdroom die in Nederland nooit had kunnen uitkomen, maar hier ineens bereikbaar is voor mij!

En de Bentley / Rolls Royce dealer zit hier net om de hoek. Er staan heel veel mooie Bentleys buiten, waarnaar ik elke keer weer watertandend naar kijk als we voorbij rijden...  :-\
#50 - 05-03-2005, 21:15 uur

heivalido

shame on you,  ;D ga dan gewoon voor een mooie vette Caddy of zo  :'( hihihihihih
#51 - 06-03-2005, 00:38 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15