Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

papieren

Discussie gestart

yvon1960

ik wil gaan trouwen in amerika,hij is staatsburger van amerika,mijn vraag is mujn verloofde heeft papieren gestuur naar mij om in te vullen,dat is een G-325Aen een I-130 formulier ,wij willen weten of  ik dit in moet vullen of hij,en kan dit ook na het trouwen ,wie kan me hier me hier antwoord op geven? wink
#1 - 28-09-2006, 13:47 uur
YVONNE

Rebecca

Hallo Yvon,

De I-130 zal jouw aankomende man in moeten vullen. Jullie beide zullen een G-325A in moeten vullen.

Gaan jullie de DCF route volgen?

Groetjes,
Rebecca
#2 - 28-09-2006, 14:30 uur
Onze blog-Bouwmanfamily
NBA Guru 2007!!

yvon1960

mag ik vragen wat de dcf route is?
#3 - 29-09-2006, 19:19 uur
YVONNE

Rebecca

Direct consular filing. Je man komt naar Nederland, jullie dienen de visum aanvraag in, je man gaat weer weg, jij handelt de rest af..... Het is de meest snelle route die er is. Met een beetje geluk heb je binnen 3 maanden je visum  ;)
#4 - 29-09-2006, 20:47 uur
Onze blog-Bouwmanfamily
NBA Guru 2007!!

yvon1960

wel ik heb vershillende informaties gehad en daar zeggen ze dat ik naar amerika kan gaan en binnen 90 dagen zullen we moeten trouwen  en daarna worden alle papieren ingevuld en gaat alles vanzelf,wat mij verbaast is dat de 1 zegt dit de andere zegt dat en wat is nou de werkelijkheid dan
#5 - 30-09-2006, 13:00 uur
YVONNE

Amsterican

wel ik heb vershillende informaties gehad en daar zeggen ze dat ik naar amerika kan gaan en binnen 90 dagen zullen we moeten trouwen  en daarna worden alle papieren ingevuld en gaat alles vanzelf,wat mij verbaast is dat de 1 zegt dit de andere zegt dat en wat is nou de werkelijkheid dan

Yvon1960, De DFC route die Becs je aanraadt is de meest snelle en pijnloze manier.  Als je de K-1 route neemt (eerst verloven, daarna naar de VS, trouwen) dan kan het heel lang duren voordat je je green card krijgt.  Ook als je via toeristenvisum de US binnen komt en daarna trouwt dan zal het nog lang duren voordat je de green card krijgt.  Zoals BECS zei is de DFC route het snelst.

meer info: http://usadutch.com/dcf/dcf_table.htm
#6 - 01-10-2006, 02:44 uur

Rebecca

Yvon,

Ik zou het je echt aanraden als je aanstaande man de mogenlijkheid heeft om even naar Nederland te komen om de aanvraag in te dienen. Wij gaan zelf ook deze route volgen. Alles kan binnen een 3 maanden tijd helemaal geregeld zijn  ;) Kijk inderdaad even op USADutch zoals Amsterican al aangaf en meld je daar ook aan. Er kunnen daar een heleboel van je vragen beantwoordt worden.

Succes!
#7 - 01-10-2006, 12:07 uur
Onze blog-Bouwmanfamily
NBA Guru 2007!!

yvon1960

wel ik heb een kijkje genomen op dat forum en ik zal het ook aan mijn vriend laten zien .en ieder geval bedankt voor jullie informatie ,ik zal jullie op de hoogte houden
#8 - 02-10-2006, 21:04 uur
YVONNE

Rebecca

Leuk Yvon, ik ben gek op verhalen die goed aflopen ;) Houd ons vooral op de hoogte, misschien een leuk idee om een blog bij te houden
#9 - 02-10-2006, 22:11 uur
Onze blog-Bouwmanfamily
NBA Guru 2007!!

yvon1960

nu hoor ik ook dat ik ergens moet zijn in nederland om te kunnen bewijzen dat ik geen belastingschuld en of clean ben van drugs is dat zo? waar moet ik daar voor zijn?
#10 - 06-11-2006, 13:20 uur
YVONNE

Rebecca

Yvon, voor zo ver ik weet klopt dit niet hoor. Ik neem aan dat je voor de DCF gaat? Je moet wel rekening houden met een medisch onderzoek, maar dat van de belasting schuld zegt mij helemaal niets!

Houd er wel rekening mee dat het lijkt alsof de DCF regels iets veranderd zijn - Je moet trouwen in NL om de DCF aan te kunnen vragen, of de Amerikaans staatsburger moet in Nederland wonen. Dit is sinds een kleine twee weken een groot gespreks onderwerp op de USADutch site, aangezien een koppel is geweigerd, omdat ze in Amerika getrouwd zijn.

Waar de belasting schuld misschien mee verward wordt is het feit dat jou man moet kunnen aantonen dat hij jou de aankomende 3 jaar kan onderhouden. Dit kan hij aan tonen door middel van zijn belasting papieren.
#11 - 06-11-2006, 13:28 uur
Onze blog-Bouwmanfamily
NBA Guru 2007!!

yvon1960

dus het is niet mogelijk dat we trouwen in amerika? en waar moet ik dit medishe onderzoek laten doen ,ik wil nl 8 december al weg uit nederland en willen daar in de stad waar hij woont naar de immigratiedienst gaan en vragen wat we kunnen en moeten doen.ik zal wel weer terug moeten ,maar ik wil daar zijn met de kerst en als het mogelijk is om in die 90 dagen te trouwen
#12 - 07-11-2006, 13:12 uur
YVONNE

Rebecca

Jij doelt nu op het K1 visum? Een visum aanvragen op basis van verloofd zijn en vervolgens binnen 90 dagen trouwen in Amerika. Hier kan ik je helaas niets meer over vertellen, aangezien ik hier maar heel weinig van af weet.

Misschien heb je HIER iets aan?
#13 - 07-11-2006, 13:28 uur
Onze blog-Bouwmanfamily
NBA Guru 2007!!

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15