Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Pfff... Wat gaat er hier allemaal mis!

Discussie gestart

visuar

Dat kan nog wel hoor, alleen nog in bepaalde gebieden van Nederland (Limburg, Groningen of Noord-Brabant) maar dat geldt ook voor Amerika, daar kan je ook niet overal het grondwater drinken.

Jaaaaa.... Groningen!!!!!!!!!!! :P
#16 - 10-01-2005, 00:39 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

Jez

Hee...........jij woont in Groningen...............
Grappig, daar ben ik opgegroeid!
We hebben steeds meer gemeen (boogschutter, rijstijl, Groningen) als we het winnen van de DV nou ook eens gemeen hebben  ??? ??? ???
#17 - 10-01-2005, 20:26 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

visuar

Dat moet wel, het staat tenslotte in de sterren :o

Maar inderdaad veel gemeen! Ik had ergens inderdaad al gelezen hier dat je ook uit Groningen kwam (ik woon er net weer een jaar), ik geloof dat er ook nog iemand hier op het forum is die vlakbij Groningen woont....
#18 - 11-01-2005, 10:37 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

Chiefram

Ik ga het vage vermoeden krijgen dat JEZ en VISUAR voor elkaar bestemd zijn en er een huwelijk in de lucht hangt?

 :D
#19 - 11-01-2005, 18:58 uur

Jez

Ik zal het aan m'n man doorgeven, hahaha!
#20 - 11-01-2005, 20:39 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Chiefram

Ik zal het aan m'n man doorgeven, hahaha!

 :-[ :-\ Uhhh.... ja.... dat wist ik niet, hahaha
#21 - 11-01-2005, 23:47 uur

Jez

Hihihihihihihi...............
Mocht je nog eens op onze site kijken; er is een categorie "Trouwen".
Die in die witte jurk ben ik  :P
#22 - 11-01-2005, 23:51 uur
« Laatst bewerkt op: 11-01-2005, 23:51 uur door Jez »
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

visuar

Haha Chief, dat wist ik zelfs ;D Maarre.... tsja, wat moet ik er verder van zeggen ;)

Je hebt in ieder geval flink wat foto's daar staan Jez! Als jullie de loterij winnen, hoe gaan jullie dat doen met je kinderen dan?
#23 - 12-01-2005, 02:22 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

Jez

Wij zijn net een stel Jappaners op vakantie; mijn man met zn digitale camera, ik met mn annaloogje, statief op de rug en de laptop in de auto  ;)

Mijn man was een 3e handsje, zo ook "mijn" kinderen  ;D
Zijn 4 kids wonen ook op 4 adressen; de oudste (21) woont bij zijn moeder en straks weer op een kazerne. De 2e (19) studeert en woont in Utrecht, de 3e (16) woont bij ons en de 4e (14) bij zijn moeder (=weer andere dan van de oudste :o).

Die van 21 kan niet mee (te oud), die van 19 en 14  denk ik niet dat ze mee willen, blijft alleen die van 16 over en die wil mee.
Tja, dus zal de rest regelmatig over moeten komen en wij zullen ook wel elk jaar een x naar Holland gaan. En gelukkig is er msn, internet, webcams, etc.
#24 - 13-01-2005, 00:20 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Chiefram

Hihihihihihihi...............
Mocht je nog eens op onze site kijken; er is een categorie "Trouwen".
Die in die witte jurk ben ik  :P

Uhhhhhh... die plannen die ik had om hier een huwelijks/relatieburo te gaan beginnen, kan ik dan ook maar beter laten varen! LOL!  ;D
#25 - 14-01-2005, 20:03 uur

heivalido

Dat kan nog wel hoor, alleen nog in bepaalde gebieden van Nederland (Limburg, Groningen of Noord-Brabant) maar dat geldt ook voor Amerika, daar kan je ook niet overal het grondwater drinken.

Bar-Le-Duc komt toch uit Utrecht?

Het DC zit in Utrecht, het water komt uit de ardennen hahahhaha
#26 - 06-02-2005, 23:37 uur

Margo Wening

ik geloof dat er ook nog iemand hier op het forum is die vlakbij Groningen woont....

That would be me Visuar ;D

Import sinds 1979 weliswaar maar toch .... !

Eerst in Veendam, in 1984 in Stad en sinds 1998 in wonen in Kropswolde en werken in Stad :)
#27 - 14-02-2005, 23:06 uur

visuar

Grappig! Hoe je mensen tegen kan komen die bij wijze van naast je wonen ;D Ik woon net weer een dik jaar in de stad (helpman, afslag zuid aan de A28 vlak voor het juliana plein).... Ik wist niet waar kropswolde lag, maar net even gekeken op de route planner. Veel water daar of niet!? :D

Mijn ouders wonen net in Paterswolde....
#28 - 15-02-2005, 21:25 uur
« Laatst bewerkt op: 15-02-2005, 21:25 uur door visuar »
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

Jez

En ik heb weer een jaar of 4 in Helpman gewerkt........
#29 - 15-02-2005, 21:49 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

heivalido

Pfff... Wat gaat er HIER allemaal mis!  ;D :P ;D

Wat zijn het toch allemaal een stelletje afgedankte ambtenaren hiero. De ene pensioen wil een hele stapel papierwerk als bewijs van emigratie, de ander wil gewoon een briefje.
Na 3 brieven, enkele bezoekjes aan het postkantoor en enkele boze telefoontjes met klanteservice van de Postbank is nu nog steeds mijn adres niet gewijzigd en gaat mijn post naar de nieuwe bewoners in Rotterdam >:( >:(
Dan zouden we vandaag onze papieren voor de huurauto ontvangen.....NIET DUS. Na lang bellen moeten we nu hopen dat deze klaarliggen op Schiphol als we Maandag vertrekken, dat is nu ook al 3 keer mis gegaan. Het gaat allemaal zo erg moeizaam hier, onze aankomst daar MOET wel een makkie worden.
#30 - 04-03-2005, 19:43 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15