Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Problemen met DV-2007 website

Discussie gestart

FreezeM

Net als vorig jaar zijn er nu, vlak voor het einde van de inschrijfperiode, problemen met de website voor de DV-Lottery. Ik weet dit omdat ik nog niet heb ingeschreven..... stom natuurlijk! We hebben gewacht tot we alle papieren van ons trouwen vanuit de VS binnen hadden en moesten nog foto´s maken. Ik blijf het proberen.....
#1 - 03-12-2005, 20:02 uur

Johan

Klopt, many problems maar 1ste aanvraag net gelukt. Heeft ruim anderhalf mogen duren!
Denk dat we nog net op tijd klaar zijn  ::)
#2 - 03-12-2005, 21:01 uur

Jez

Oeps, dat maakt het helemaal spannend, zeg! Wanneer sluit het inschrijven dit jaar eigenlijk? Veel succes in elk geval; het gaat je echt wel op tijd lukken, hoor. Ben ik van overtuigd! (Bel ze anders even dat jij de aanstichter van de Babymoon bent, dus goed voor de economie  ;) )
#3 - 03-12-2005, 21:02 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Johan

En the second one in nog geen 10 minuten. Door blijven gaan dan moet het dus lukken!
#4 - 03-12-2005, 21:12 uur

FreezeM

Goed dat het je gelukt is....  :)
Ik blijf problemen houden. Ga het desnoods vannacht nog een keer proberen. Misschien dat het dan wat rustiger is op de servers...
#5 - 03-12-2005, 21:58 uur

FreezeM

En opeens lukken ze allebei in 5 minuten  ;D

en dan begint nu het lange wachten.....
#6 - 03-12-2005, 22:32 uur

Johan

Mooi, kon niet anders als dat het zou lukken !!! En inderdaad daar gaan we weer met het wachten op de envelop !
#7 - 03-12-2005, 23:11 uur

Chiefram

En opeens lukken ze allebei in 5 minuten  ;D

en dan begint nu het lange wachten.....

FreezeM, waarom wacht je dan ook zo lang om in te schrijven? Het heeft niets met huwelijkspapieren te maken, die inschrijving.

 ???
#8 - 03-12-2005, 23:18 uur

Dusza

FreezeM, waarom wacht je dan ook zo lang om in te schrijven? Het heeft niets met huwelijkspapieren te maken, die inschrijving.

Wat dacht je, Chief? Die FreezeM wil gewoon een beetje show maken, zodat hij volgend jaar kan zeggen: goh, we hebben het maar de allerlaatste seconden doorgestuurd, en hier hebben we onze Green Card in bezit! Sukkels die op dag 1 al inschreven...  ;D
(grapje!!!)
#9 - 03-12-2005, 23:39 uur

Chiefram

Nou, ik zou zo'n groot risiko niet durven nemen hoor! Zeker niet als je weer dat het vorig jaar ook al fout liep met de online loterij op het laatste moment...

Het zou wel erg lullig zijn als je zo moet zeggen: Ja, we hebben op het allerlaatste moment gewacht, maar omdat iedereen dit deed was de website uit de lucht en hebben we deze ronde niet meer mee kunnen doen. Volgend jaar dan maar weer. Gaan we het weer op het allerlaatste moment proberen, hahahaha

Toch?  ??? :D ;)
#10 - 04-12-2005, 01:28 uur

Dutchman

Bij mij was het nog erger. Vanaf ongeveer 16.00u vanmiddag (2 uur voor sluiting) heb ik geprobeerd me in te schrijven. Ik was zo laat, omdat ik pas sinds vanmiddag een goede pasfoto had. Het was dus erg druk op http://www.dvlottery.state.gov/. En het lukte maar niet, en het lukte maar niet. Soms lukte het eerste deel, maar dan het tweede weer niet, of er was iets anders vaags. Maar toen om 17:37 was er de verlossende mededeling: Submission Confirmation: Application Received!!! Net op tijd dus! En nu maar wachten...
#11 - 04-12-2005, 17:51 uur

Chiefram

Bij mij was het nog erger. Vanaf ongeveer 16.00u vanmiddag (2 uur voor sluiting) heb ik geprobeerd me in te schrijven. Ik was zo laat, omdat ik pas sinds vanmiddag een goede pasfoto had. Het was dus erg druk op http://www.dvlottery.state.gov/. En het lukte maar niet, en het lukte maar niet. Soms lukte het eerste deel, maar dan het tweede weer niet, of er was iets anders vaags. Maar toen om 17:37 was er de verlossende mededeling: Submission Confirmation: Application Received!!! Net op tijd dus! En nu maar wachten...

Bedoel je met die '2 uur voor sluiting', dat inschrijven voor de DV2007 vanaf nu niet meer kan en dat het echt gesloten is???!!! Jee, dan zijn julle echt letterlijk op de valreep binnengekomen.

Maar nog steeds snap ik niet waarom iedereen tot echt het allerlaatste moment wacht met inschrijven? Ik zou zorgen dat ik een van de allereerste ben...

 ;D ;)
#12 - 04-12-2005, 18:37 uur

Dusza

Bedoel je met die '2 uur voor sluiting', dat inschrijven voor de DV2007 vanaf nu niet meer kan en dat het echt gesloten is???!!! Jee, dan zijn julle echt letterlijk op de valreep binnengekomen.

Ja hoor!
Je kon inschrijven tussen 5 oktober (12:00 pm EST (GMT-5))
en 4 december (12:00 pm EST (GMT-5))

#13 - 04-12-2005, 23:07 uur

Dusza

LOL! Lees dit eens:

I just tried again and it is not going thru. I went and saw my lawyers and they have advised me get all screenshot of the errors and times and then i will Sue US State Dept for not giving me the opportunity to submit within the submission period and infact will get Greencard on that grounds
So all those who have not applied i suggest not to worry and get a lawyer.
  :o ???

Dit staat op het Eskimo-forum: http://www.eskimo.com/~parents/cgi-bin/readpost.cgi?post=65739

Eerlijk gezegd denk ik niet dat die man OOIT van zijn leven in de VS gaat geraken met een Green Card. Wat denken jullie?

#14 - 04-12-2005, 23:11 uur

Pieter79

Wat een loser!!
#15 - 05-12-2005, 19:35 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15