Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

School verlaten met M1 Visum

Discussie gestart

Toet66

Ik heb een hypotetisch vraagje.
Heeft er iemand ooit eens meegemaakt dat wanneer je je school niet afmaakt en je bent in bezit van een m1 visum, dat je wordt terug gestuurd naar Nederland?
Ik weet dat je officieel niet mag blijven, maar als je precies de zelfde tijd aanhoudt dan wanneer je wel je school afmaakt en niet gaat werken onder dit visum, heb je dan een probleem bij de douane?
Geeft de school zoiets door?? Niet dat ik het echt van plan ben, maar ik wil voor me zelf een zekerheid hebben, wanneer mijn school toch anders blijkt te zijn dan, dan vind ik t zonde om ook nog 's mijn tijd te verdoen, aangezien ik toch mijn geld al kwijt ben.

Groetjes,
D
#1 - 31-08-2007, 12:46 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15