Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Stage in Amerika (Mag mijn vrouw mee?)

Discussie gestart

tomaskoolhaas

Hallo allemaal,

Ik wil over een tijdje stage gaan lopen in New York. Weet iemand of mijn vrouw dan ook mee mag? Het gaat om een periode van 10 a11 maanden. Zij zal in die periode niet gaan werken.

Weet iemand of dat mag?
#1 - 07-09-2006, 18:05 uur

B-man

Hallo allemaal,

Ik wil over een tijdje stage gaan lopen in New York. Weet iemand of mijn vrouw dan ook mee mag? Het gaat om een periode van 10 a11 maanden. Zij zal in die periode niet gaan werken.

Weet iemand of dat mag?

Als je stage gaat lopen doe je dat meestal met een J-1 visum, als je vrouw mee wil dan kan dat met een j-2 visum. Dat moet dus geen probleem vormen lijkt me, zeker als ze niet gaat werken. Ik geloof wel dat ze pas nadat jij het land binnen bent gekomen onder je J-1 visum achter je aan mag reizen.

B-man
#2 - 07-09-2006, 20:16 uur
« Laatst bewerkt op: 07-09-2006, 20:19 uur door B-man »
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

tomaskoolhaas

Volgens mij weet jij bijna alles over stage lopen in de VS B-man. Opnieuw bedankt!
#3 - 08-09-2006, 18:41 uur

Willem goes Miami

Hallo allemaal,

Ik wil over een tijdje stage gaan lopen in New York. Weet iemand of mijn vrouw dan ook mee mag? Het gaat om een periode van 10 a11 maanden. Zij zal in die periode niet gaan werken.

Weet iemand of dat mag?

Als je stage gaat lopen doe je dat meestal met een J-1 visum, als je vrouw mee wil dan kan dat met een j-2 visum. Dat moet dus geen probleem vormen lijkt me, zeker als ze niet gaat werken. Ik geloof wel dat ze pas nadat jij het land binnen bent gekomen onder je J-1 visum achter je aan mag reizen.

B-man

Volgens deze link mag de J2 visum houder werken.
http://faq.visapro.com/J2-Visa-FAQ3.asp
#4 - 11-05-2007, 13:50 uur
Florida here we come, of toch naar Denver of Winston

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15