Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Stempel van Mexico in paspoort, probleem?

Discussie gestart

MiranF

Hallo Amerika gangers,

Even een vraagje, mijn man heeft een stempel van onze huwelijksreis naar Mexico van 2008 in zijn paspoort. Geeft dat problemen bij de douane in Amerika? Ik verwacht het niet, maar wil toch graag even bevestiging...

Bedankt alvast!
#1 - 27-05-2012, 22:02 uur

Pieter79

Nee.

Gr. Pieter
#2 - 27-05-2012, 22:16 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Ine

Ik heb tig stempels van Mexico in mijn paspoort. Onderweg naar Mexico vliegen wij vaak via de USA.
Uiteraard totaal geen probleem en waarom zou dit een probleem moeten zijn?
Helaas heeft Mexico door alle negatieve (vaak halve waarheden) een verkeerd imago gekregen.
#3 - 28-05-2012, 08:11 uur

Loek

Waarom zou je dat denken? Mexico is een van de meest bezochte toeristen bestemmingen voor amerikanen (Cancun, Acapulco, Baja California).  Als een amerikaan naar het buitenland is geweest is dat meestal Canada of Mexico. 
#4 - 29-05-2012, 16:37 uur

B-man

Geen probleem hoor. Mexico is een populaire vakantiebestemming voor Amerikanen, ze zullen er geen seconde bij stilstaan.
#5 - 29-05-2012, 21:21 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15