Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

The American Dream

Discussie gestart

LuisFLopez

Hallo allemaal,

Ik ben 15 jaar oud en woon in België, ik heb interesse om later op het unief de faculteit rechtsgeleerdheid te volgen en als advocaat daarna in Hollywood, CA te gaan wonen. Ik heb er geen familie noch vrienden. Ik heb al gehoord over de Green Card Lottery, waarbij jaarlijks 50 000 Green Cards worden verloot, mijn vragen zijn dus:
- Zijn er nog andere manieren behalve Green Card Lottery?
- Ben ik nog wat waard met mijn advocatendiploma?
  * Zo ja, wat is de startsalaris van een lawyer of advocaat?
  * Zo niet, heb ik de kans om een LLM en een Bar exam af te leggen?

Alvast bedankt!!!!!!!!
#1 - 05-04-2014, 18:18 uur

Johan

Goed plan van je!

Nu zorgen dat er een bedrijf wordt gevonden wat je wil sponsoren mbt de tijdelijke verblijfsgunning. En das dan meteen het probleem. Ik denk niet dat je die vind tenzij je een superadvocaat wordt die wereldfaam krijgt, en dan nog niet. Ik geloof eerlijk gezegd, getuige de vele tv commercials en reclames hier, dat er geen echt tekort aan advocaten is in deze lawsuit cultuur. Examens voor beroepen afleggen geeft je nog geen verblijfsvisum.

Paar jaartjes wachten nog en dan mee gaan doen aan de loterij is je beste kan waarschijnlijk, als die er tenminste nog is dan!
#2 - 07-04-2014, 12:42 uur

Old Faithful

Of trouwen met een Amerikaans staatsburger (m/v).
#3 - 07-04-2014, 13:49 uur
Groet,

Old Faithful

Pieter79

Anders dan via de DV Lottery, trouwen of investeren in een bedrijf, denk ik dat je maar een hele kleine kans maakt om hier naar te mogen emigreren. De DV Lottery en trouwen lijken mij de meest reele kansen aangezien het investeren in een bedrijf veel geld kost en je ook nog Amerikanen in dienst moet nemen. Mocht het bedrijf floppen, dan is het geld kwijt en je verblijfsvergunning kwijt.

Veel succes, en wat je ook doet je kunt het beste een goede studie in Europa afmaken voordat je emigreert.

Gr. Pieter
#4 - 07-04-2014, 22:27 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15