Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

trouwen

Discussie gestart

Chiefram

Dus als mijn vrouw en ik tzt gaan scheiden in Amerika, dan kunnen we dus een hoop geld verdienen aan mensen die willen trouwen met ons om alleen een Green Card?

Hmmmmmmm.... Ga ik eens serieus over nadenken dan. Levert wel wat op dan zeker, hahaha  :D ;)

Je vrouw zou dat misschien wel lukken, maar of iemand met jou zou willen trouwen????  ;D ;D ;D

Hahaha... Gaan we hatelijk doen?  ;D ;D ;)
#16 - 30-09-2004, 19:01 uur

Chiefram

Nou ik zou wel willen maar ik geloof dat het homohuwelijk nog niet helemaal rond is in de Us  ;) ;D :-*

Haha, nee dat komt er daar denk ik nooit...  8)
#17 - 30-09-2004, 19:02 uur

heivalido

hahaahhaah, he jammer, dan blijf ik maar getrouwd, hoef ik mezelf ook niet aan te bieden op ebay.
#18 - 30-09-2004, 19:19 uur

heivalido

hahaahhaah, he jammer, dan blijf ik maar getrouwd, hoef ik mezelf ook niet aan te bieden op ebay.
#19 - 30-09-2004, 19:19 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15