Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Trouwen in Amerika

Discussie gestart

Mary

Ik heb een Greencard en ga beging februari in Amerika wonen.  Mijn vriend en ik willen graag trouwen in Amerika zodat hij ook een Greencard krijgt.  Mijn vraag is: wat hebben we allemaal nodig om in Amerika te kunnen trouwen.
#1 - 06-12-2005, 16:58 uur
« Laatst bewerkt op: 06-12-2005, 19:58 uur door FreezeM »

FreezeM

De regels zijn niet in alle Staten hetzelfde. Maar in elk geval heb je nodig je paspoorten en iemand die het huwelijk mag voltrekken. Sommige staten eisen ook een bloedtest en getuigen. Maar bijvoorbeel Nevada en Californie niet.
#2 - 06-12-2005, 20:00 uur

wjsliedrecht

mary,

Ik heb ook een greencard, en heb net veel onderzoek gedaan nar de mogelijkheid om te trouwen om op die manier ook een visa te krijgen voor mijn vriendin (injou geval vriend)

Heb jij de kaart al? of moet je nog het aanvragen?  Als je het al heb, dat zijn er toch wat problemen, en kan het een paar jaar duren voor dat je partner daadwerkelijk de mogelijkheid krijgt om in de states te werken.

Als je het nog moet aanvragen dan is het een ander verhaal.

wouter
#3 - 07-12-2005, 12:00 uur

Mary


Bedankt voor jullie informatie.  Wijsliedrecht, ik heb al mijn Greencard, ik ga definetie in februari  in Amerika wonen. Wij zijn van plan om in de zomer van 2006 te trouw en met de procedure beginnen.

GR.

Mary
#4 - 09-12-2005, 13:17 uur

wjsliedrecht

mary,

Je moet er dan rekening mee dat die procedure voor je toekomstige man ongeveer 4 jaar duurt!

Mocht jij een iets anders weten, dan hoor ik dat graag!

Wouter
#5 - 09-12-2005, 15:34 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15