Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Uitslag DV 2008

Discussie gestart

FreezeM

Inmiddels zijn daar al weer de eerste meldingen van mensen die een Notification Letter hebben gekregen van het Kentucky Consular Center..... iedereen die mee doet: brievenbus in de gaten houden he ;)

http://www.clalar.dk/dv-lottery/viewtopic.php?t=1767
In het Visa Bulletin van April staat echter nog niets, maar dat is elk jaar zo. Enveloppen komen eerder bij winnaars aan dan dat ze volgens KCC verzonden worden :)
#1 - 17-03-2007, 20:37 uur

Staceybeesie

Inmiddels zijn daar al weer de eerste meldingen van mensen die een Notification Letter hebben gekregen van het Kentucky Consular Center..... iedereen die mee doet: brievenbus in de gaten houden he ;)

http://www.clalar.dk/dv-lottery/viewtopic.php?t=1767
In het Visa Bulletin van April staat echter nog niets, maar dat is elk jaar zo. Enveloppen komen eerder bij winnaars aan dan dat ze volgens KCC verzonden worden :)

Spannend weer!!
#2 - 18-03-2007, 01:35 uur
Groetjes Petra

Anouk

*fingers crossed*
#3 - 18-03-2007, 12:24 uur

Dusza

Pfft... Had gehoopt dat de spanning nog even weg zou blijven tot in april. Niet dus.
Wel, wat mij betreft mag De Enveloppe maandag op de mat liggen, 't zou het meest geweldige verjaardagscadeautje zijn dat ik ooit heb gekregen!
(maar ook de andere forumleden wens ik dit geluk toe!)
#4 - 18-03-2007, 12:55 uur

Liberator

come to papa,.. common,.. come to papa my little green friend.
#5 - 19-03-2007, 07:42 uur
American Patriot living in Europe

PBBI

Citaat
Pfft... Had gehoopt dat de spanning nog even weg zou blijven tot in april. Niet dus.
Wel, wat mij betreft mag De Enveloppe maandag op de mat liggen, 't zou het meest geweldige verjaardagscadeautje zijn dat ik ooit heb gekregen!
(maar ook de andere forumleden wens ik dit geluk toe!)
Dusza, gefeliciteert met je verjaardag. Ik neem aan dat je vandaag jarig bent  dansbanaan
Wat ik me al vaker af heb gevraagd i.v.m. het gedoe bij het werk van je man, als je de greencard wint wat doen jullie dan?? Of mag je man dan wel naar de VS van het bedrijf?
#6 - 19-03-2007, 09:51 uur

Yessica

Oh jee! Het stressen begint weer.....

Ik ga maar weer eens een kaarsje opsteken in de St. Jan :)
#7 - 19-03-2007, 10:11 uur



Dusza

Wat ik me al vaker af heb gevraagd i.v.m. het gedoe bij het werk van je man, als je de greencard wint wat doen jullie dan?? Of mag je man dan wel naar de VS van het bedrijf?
Dan mag het wel. Het is gewoon dat de Big Boss van zijn afdeling geen relocations (meer) wil.
#8 - 19-03-2007, 13:18 uur

edkaas

Kom maar op met die brief, het zal ook is tijd worden na zoveel jaar.
Iedereen veel succes de komende tijd. En de postbode's worden weer gestalked deze periode..  ;D :D
#9 - 20-03-2007, 19:01 uur
We love the U.S.A

Salis

Goh, het is wel vroeg dit jaar dan. Ik doe voor de derde keer mee, met het verschil dat ik dit jaar als student in de VS verblijf en ik dus een Amerikaans adres opgegeven heb bij  mijn inschrijving. Niet dat het wat uitmaakt, maar ALS er een brief mijn kant op komt, zou die er wel vroeger moeten zijn... Nu hopen dat mijn oude huisgenote mijn post bewaard, want ben in februari verhuisd. Het zweet breekt me uit bij de gedachte dat ze het achteloos weg zou gooien. Heb haar echter op het hart gedrukt post uit Kentucky in veiligheid te brengen en me meteen te waarschuwen!
#10 - 27-03-2007, 18:05 uur
I love New England, it's wicked awesome.

Dusza

Nu hopen dat mijn oude huisgenote mijn post bewaard,
Misschien moet je ze trachten te paaien door iets lekkers, bijvoorbeeld een lekker doosje Belgische chocolade als je wint? Of iets lekkers uit Nedeland?
#11 - 28-03-2007, 11:24 uur

DeWilde

Nu hopen dat mijn oude huisgenote mijn post bewaard, want ben in februari verhuisd.

Laat gewoon je mail forwarden naar je nieuwe adres! Dat kun je op deze website doen https://moversguide.usps.com/?referral=USPS
#12 - 28-03-2007, 21:27 uur
Supply Chain Professional looking for a job in the San Francisco Bay Area. Please have a look at my personal website for further details.

Salis

Nu hopen dat mijn oude huisgenote mijn post bewaard, want ben in februari verhuisd.

Laat gewoon je mail forwarden naar je nieuwe adres! Dat kun je op deze website doen https://moversguide.usps.com/?referral=USPS

Bedankt voor de tip! Heb ik gelijk gedaan; en dat voor maar 1 dollar. De Belgische chocolade en het bier kan ik dus lekker zelf houden:-)
Nu maar hopen dat er dit jaar eens iets fijns bij de post zit...
#13 - 29-03-2007, 06:28 uur
« Laatst bewerkt op: 29-03-2007, 06:33 uur door Salis »
I love New England, it's wicked awesome.

Unal

Ik las op http://www.clalar.dk/dv-lottery/viewtopic.php?t=1767 dat er al mensen uit Roemenie en Bulgarije een Notification Letter hebben ontvangen.
Geldt dit voor Bulgaren en Roemenen in Amerika of gewoon in Bulgarije en Roemenie zelf?
Als het voor die landen zelf geldt dan zouden wij in Nederland al lang bericht gehad moeten hebben.
Ik hoor niemand op het forum over Nederland of een ander West Europees land.

Dit is de eerste keer dat ik meedoe aan de greencard Lottery en ik verwacht zelf niet dat ik ga winnen heb eigenlijk nooit geluk met loterijen :'( 

Unal
#14 - 04-04-2007, 17:22 uur

Anouk

Dit is de eerste keer dat ik meedoe aan de greencard Lottery en ik verwacht zelf niet dat ik ga winnen heb eigenlijk nooit geluk met loterijen :'( 

Unal

Hetzelfde geld voor mij, alhoewel ik wel eens een 250 euri IKEA giftcard heb gekregen (nou ja, "gewonnen") van de Postcode Loterij wink Maar goed, ik verwacht er ook helemaal niks, nada, noppes van deze greencard lottery.. Ik blijf gewoon in contact met m'n school, ook na m'n slagen, misschien dat zij wat contacten in Amerika kunnen krijgen en ik zo via via de States in kom, maar ik denk toch dat ik (ook via contacten van m'n school) maar eerst lekker in Curaçao ga werken als ik klaar ben met m'n opleiding shiny
#15 - 04-04-2007, 18:35 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15