Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Verandering in gezinssamenstelling - DV 2006

Discussie gestart

Icecold699

Hallo allen,

Ten tijde van onze aanmelding, mijn vriendin en mijn persoontje hebben ons samen opgegeven voor de dv-2006, waren we nog met z'n tweeen.

Nu, sinds 14 maart, bestaat ons gezinnetje uit 3 personen want we hebben ons eerste kindje mogen verwelkomen. :D

Bij die aanmelding van ons waren we nog niet op de hoogte van het feit dat mijn vriendin zwanger was van onze zoon.

Stel, we worden getrokken als winnaar. In hoeverre vormt de uitbreiding van ons gezin dat voor problemen bij de diverse instanties? :-\

Andre
#1 - 24-03-2005, 15:17 uur

ejb

Hallo André,

Denk dat daar dezelfde regels voor gelden als voor trouwen, als je de brief van KCC krijgt en je bent op dat moment getrouwd kan je dat ook nog gewoon doorgeven, dus dan kan je nu gewoon doorgeven dat jullie gezinsuitbreiding hebben gehad. Je had het trouwens over je vriendin, als jullie met z'n allen naar Amerika willen moet je trouwen (of allebei het geluk hebben de DV lottery te winnen), want als jij wint en je bent niet getrouwd, dan mag je vriendin niet mee.
#2 - 27-03-2005, 00:37 uur



Icecold699

Als trouwen de laatste hindernis is die we moeten nemen om te mogen gaan....dan maar trouwen!
#3 - 27-03-2005, 09:53 uur

Margo Wening

Gefeliciteerd met jullie zoon !  ;D
#4 - 27-03-2005, 11:02 uur

Jez

Ben ik té nieuwsgierig als ik me afvraag hoe je tussen november en januari 2004 kunt inschrijven voor de DV en dan niet weet dat je 3 maanden later een zoon krijgt...?
#5 - 27-03-2005, 13:07 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Icecold699

nee hoor, te nieuwschierig ben je niet.

we hadden ons reeds begin juli aangemeld bij easyvisa usa. Zij ziuden onze gegevens "bewaren" en laten meedoen aan de dv-2006.
we waren er vroeg bij zeg maar.

inderdaad hebben ze onze gegevens bewaard want we kregen in december allebei onze submission confermation.

in juli wisten we nog niet dat we zwanger waren.
#6 - 27-03-2005, 13:46 uur

Icecold699

oops, nieuwsgierig natuurlijk  :-[
#7 - 27-03-2005, 13:47 uur

ejb

Ben ik té nieuwsgierig als ik me afvraag hoe je tussen november en januari 2004 kunt inschrijven voor de DV en dan niet weet dat je 3 maanden later een zoon krijgt...?
Haha, vroeg me idd hetzelfde af, het antwoord maakt gelukkig een hoop duidelijk  ;) ;D
#8 - 27-03-2005, 14:22 uur



leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15