Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

verhuizen naar amerika

Discussie gestart

crazyjoery

beste mensen,

ik loop nu al een hele tijd met de gedachten om naar amerika te verhuizen daar mijn leven hier in nederland niet zo goed draait.
wat zou ik moeten doen om in amerika bijvoorbeeld verder te kunnen studeren of daar naar toe te kunnen verhuizen?
hopelijk kunnen jullie mij hierbij helpen.

met vriendelijke groeten,

joery
#1 - 14-07-2009, 00:25 uur

ned in MO

Een dag of wat dit forum doorspitten. Het meest leerzame dat je kan doen.
#2 - 14-07-2009, 04:32 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

bgroeneveld

Als je leven in Nederland niet zo goed draait, zou dat dan automatisch beter gaan draaien in Amerika?

Als je weg wilt vluchten, kun je beter naar het Vreemdelingenlegioen gaan. Of rechtstreeks naar een ander EU land (het VK bijvoorbeeld of Ierland, daar spreken ze ook Engels) emigreren. Heb je tenminste geen problemen met immigratie, vestigingsvergunningen, werkvergunningen en je krijgt een staat die je opvangt als het misgaat.
#3 - 14-07-2009, 05:26 uur

ned in MO

The grass looks always greener on the other side of the fence
#4 - 14-07-2009, 17:35 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15