Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

vertalen nodige documenten

Discussie gestart

heivalido





We zijn door de eerste stap van de lotterij gekomen en ons ingevulde formulier is inmiddels alweer terug in Kentucky, Nu is de vraag, de papieren die gevraagd worden zoals school diploma`s en financieel bewijs, moeten we die officieel laten vertalen (wat duur is) of kunnen we het ook gewoon zelf vertalen.  




#1 - 25-05-2004, 00:06 uur

Chiefram

Volgens wat in de NL staat, moeten de dokumenten beedigd (dus nog duurder dan gewoon vertaald) worden, maar ik heb een keer gelezen dat iemand in Nederland zelf het een en ander heeft vertaald en dat scheen geen probleem te zijn.

Ik zou zelf het meest zekere kiezen, en het in iedergeval niet zelf doen.

Een schrale troost: de meeste (originele) dokumenten kun je al meertalig aanvragen.

Succes!
#2 - 06-06-2004, 11:41 uur

heivalido

ik heb inmiddels een aantal offertes binnen wan enkele vertalers. De prijs voor 13 documenten valt heel erg mee :o

Een vriendelijke man op het Consulaat in A`dam heeft me ongeveer verteld wat ik vertaald nodig heb.
#3 - 10-08-2004, 15:13 uur

heivalido

voor een goede en niet dure vertaling, mail naar;

[email protected]
#4 - 13-08-2004, 22:33 uur

heivalido

correctie

het moet zijn.

[email protected]
#5 - 13-08-2004, 22:34 uur

heivalido

Ik kan nu bekend maken dat deze vertaler ons heeft geholpen voor 50 euro.....alleen niet per document maar voor de volledige opdracht van 13 documenten. En dat binnen een dag geleverd en wettelijk beedigd. Koopje lijkt mij.
#6 - 17-08-2004, 22:05 uur

Chiefram

<SLIK>  :-\ :-[ ??? :o

En wij 50 euro per dokument...  :o ??? ::) :-X :-\ :'(

Uhh... ik ga voor alle zekerheid ALLES wat ik ook maar heb laten vertalen bij dat adresje van jouw! Nog meer bewijzen, hahaha...  :D

Trouwens... die vaccinatie boekjes voor de artsen (medisch onderzoek) hoeven toch niet in het Engels? Dat zou raar zijn, want het is een boekje met ca. 15 a 20 pagina's en bestaat hoofdzakelijk uit soort bonnetjes voorzien van stempels.
#7 - 18-08-2004, 16:40 uur

heivalido

IK heb gevraagd ze in het engels toe te sturen en ik krijg nu dus kosteloos een internationale uitvoering.
#8 - 18-08-2004, 23:27 uur

Sbull

Ik weet het niet hoor, maar volgens mij doet die heivalido meer dan wij denken.
is toch niet normaal dat hij overal korting krijgt of zelfs helemaal niks hoeft te betalen en wij maar dokken voor hetzelfde. :) ;D >:( :(
Dit zegt nu wel genoeg over het internet als je een beetje moeite doet scheelt het heel veel geld.
Goed zo heivalido maak het pad maar voor voor ons.
Groetjes Ton
#9 - 19-08-2004, 12:07 uur

Chiefram

Haha... toevallig zojuist het 'vaccinatieboekje' van mijn zoon binnen.
Ziet er goed uit...  ;D
#10 - 19-08-2004, 13:03 uur

Sbull

Dat is wel erg snel, of had je deze al veel eerder aangevraagd??
#11 - 19-08-2004, 16:24 uur

heivalido

Ik verwacht onze boekjes in de loop van de volgende week. Als ze zich aan hun beloftes houden in Tilburg.
#12 - 19-08-2004, 19:48 uur

Sbull

Die van jullie nog niet binnen dan dat is het dan het verschil tussen betalen en gratis
Chiefram heeft er al 1 binnen en jullie moeten nog wachten.
Waarschijnlijk is er ook maar een medewerker daar in tilburg en die weet nog niet hoe de pc aan moet
 :D
#13 - 20-08-2004, 00:49 uur

Chiefram

Ik heb afgelopen maandag Entadministratie in Zoetermeer een e-mail gestuurd met de vraag of ze het een en ander konden opsturen. Ik kreeg binnen enkele minuten een leesbevestiging en binnen 3 kwartier een e-mail dat ik 2,50 per dokument moest overmaken op hun rekening...

Diezelfde woensdag (2 dagen later) kreeg ik een email dat het geld binnen was gekomen en ze direkt het dokument per post zouden versturen. En inderdaad.. gisteren had ik het binnen. Of was het eergisteren...  ::)

Iedergeval, binnen een paar dagen dus!
#14 - 20-08-2004, 12:01 uur

heivalido

Ik houd je wel op de hoogte waneer ik ze binnen heb, zal nog wel ff duren hahahahahah. Ja wat wil je ook, punt 1 het kost niets en punt 2 wordt ik geholpen door Tilburgers. Ik ben zelf Tilbo dus ik weet hoe het daar gaat  ;) (nu kan ik in Tilburg helemaal niet meer over straat)  :P
#15 - 20-08-2004, 21:12 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15