Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

VISUM 2013

Discussie gestart

TEXASfan

Hallo,

het is nu juni 2013 en ik zie dat de regels ivm het verkrijgen van een visum er niet makkelijker op zijn geworden. Waar je enkele jaren geleden makkelijk terechtkon met een master, moet je nu al gepubliceerd hebben etc. Wij willen ons in de VS vestigen met een E2 visum en een eigen bedrijf opzetten. Ook dan moet je natuurlijk aan eisen voldoen. Voor zover ik heb kunnen nagaan wordt geschreven over investeringen vanaf $100,000, een business plan voorleggen op de ambassade van aanvraag en starten met bijvoorbeeld 2 mensen in dienst nemen die de Amerikaanse nationaliteit hebben. Ik heb meer dan 10 jaar eigen bedrijven gehad en ga ervan uit dat die ervaring mooi meegenomen is. Ook verwacht ik dat recessie herstel het eerst komt in de VS. Ben wel optimistisch van aard maar dat heb je ook nodig als ondernemer. Graag zou ik in contact komen met mensen die dit zo gedaan hebben en in de VS een bedrijf hebben. Je kunt er altijd van leren.

Veel groeten en tot hoors,
Texasfan.  ;D
#1 - 09-06-2013, 20:59 uur

Jez

Kijk eens op de blog van Hollandranch. Hans en Bianca zijn ooit op eenzelfde visum naar Texas vertrokken. Inmiddels wonen ze in Spanje, omdat hun visum niet werd verlengd, omdat inmiddels hun bedrijf een andere richting was opgegaan dan waarvoor het visum was afgegeven en als ik het goed heb begrepen, omdat ze geen werkgelegenheid meer verschaften aan het noodzakelijk aantal Amerikanen.
#2 - 09-06-2013, 22:55 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Pieter79

Kijk eens op de blog van Hollandranch. Hans en Bianca zijn ooit op eenzelfde visum naar Texas vertrokken. Inmiddels wonen ze in Spanje, omdat hun visum niet werd verlengd, omdat inmiddels hun bedrijf een andere richting was opgegaan dan waarvoor het visum was afgegeven en als ik het goed heb begrepen, omdat ze geen werkgelegenheid meer verschaften aan het noodzakelijk aantal Amerikanen.

Wow, dat is nieuws voor mij, erg vervelend lijkt me. Dit geeft maar weer eens aan dat het zonder het 'winnen' van de Diversity Lottery of trouwen met een Amerikaans staatsburger er weinig andere 'zekere' mogelijkheden zijn.

OT: Ik heb het idee dat de recessie hier al lang over is, heb er eigenlijk vrijwel niets van gemerkt in Minnesota en omstreken (ben hier sinds 2009).

Succes,
Pieter
#3 - 09-06-2013, 23:43 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Yessica

Hi Texasfan!

Lees dit topic eens van Alain en Sandra. Zij hebben een hotel gekocht in Willimas, Arizona. Ik woon zelf ook in Arizona en ben bevriend met ze geraakt, indien nodig kan ik je wel in contact brengen met ze.

Succes!


(Net zoals Pieter merk ik hier ook niet meer zo veel meer van de recessie)
#4 - 10-06-2013, 01:04 uur



leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15