Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

visum

Discussie gestart

jos

Hallo

Hoe vaak kan je een visum aanvragen? Ik wil graag eind 2007(september - eind november)  naar de VS en als het kan in 2008(mei - november) weer. Allebei de keren om te werken. Is dit in theorie mogelijk? Ik ga dan met een H2A visum(agricultural worker). Heeft iemand hier enige ervaring mee of tips?
#1 - 30-08-2006, 13:36 uur

Susanne1976

Ik heb geen ervaring met een H2A visum, maar jaren geleden ben ik tweemaal op een J-1 visum (twee aparte visas) naar de VS geweest. Voor een uitwisseling en vlak daarna voor een stage. Zodra ze maar niet de indruk krijgen dat je wilt gaan emigreren op een non-immigratie visum zal er denk ik geen probleem zijn. Je moet dus goed kunnen aantonen dat je daadwerkelijk weer terug gaat naar Nederland.
#2 - 18-09-2006, 10:52 uur

B-man

Er is volgens mij niet echt een vaste limiet voor het aanvragen van een visum maar het ligt er aan of ze geloven dat je daadwerkelijk terug naar Nederland gaat. De INS kan dus beslissen of je wel betrouwbaar bent of niet en dat je dus "stiekem" aan het emigreren bent en op basis van hun mening je wel of niet een visum geven. Zorg dus dat je kunt bewijzen dat je terug zal keren naar Nederland.

#3 - 18-09-2006, 11:30 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

jos

ok bedankt voor de tips!
#4 - 18-09-2006, 13:01 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15