Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Visum voor studie

Discussie gestart

Exige

Hallo,

Jeetje, da's weer eventjes geleden dat ik hier heb gepost...
Afijn, ik zit met het volgende.

Een kennis van mij zit in 5 VWO. Nu is het zo dat ze mogelijk hier in de VS een seizoen gaat racen in een autosport serie in California.
Ze is bijna 17 jaar en zal dus geen VWO diploma hebben, omdat het plan is voor haar om in de zomer (na haar 5 VWO) zelfstandig hierheen te komen.

Ze zal dus hier naar school moeten (high school of community college). Heeft ze nu een F1 visum nodig? Dit was het enige dat ik me kon bedenken. Ik vraag het hier omdat ik weinig ervaring heb met school-based visa. Ik zit zelf in Amerika op een L1 visum.

Het is dus een redelijk unieke situatie, omdat ze zelfstandig hierheen gaat voor minstens enkele jaren. Heeft iemand hier ervaring met een zoon of dochter of heeft iemand tips?

Alvast heel erg bedankt!

Exige

O ja, Merry X-mas iedereen!!!  kerst3
#1 - 13-12-2005, 23:30 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15