Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Vraagje over DV

Discussie gestart

TigersFan

Dit is vast al eens ergens gevraagd. Hoe zit het als je nu nog 'single' bent, maar wel een vriendin hebt, die je dus niet mee kan inschrijven op de DV, maar stel dat je wint???

Het lijkt me dat je dan beter kan trouwen, maar dat gaat zeker dan niet meer op, of hoe zit dat? Iemand ervaring mee, wetenschap in deze? Alvast dank....

(Ik snap dat het makkelijker is om te zeggen; ga ff gauw trouwen en schrijf je samen in, maar dat is even niet aan de orde)
#1 - 07-10-2005, 12:34 uur

Jez

Tussen de tijd van inschrijving voor de loterij en je interview (dat is, als je hebt gewonnen natuurlijk) zit een lange periode. De "trekking" is pas in mei/juni, de uitslagen volgen dan in juli/augustus. De eerste interviews zullen meestal pas september/oktober beginnen en dat gaat door tot ca. augustus/september het jaar erop. Uitzonderingen daargelaten. Ben je dus 1-2 jaar verder. In die tijd, dus vóór je interview, mag je best trouwen, scheiden en/of een kind krijgen. Je situatie op het moment van het interview telt.

Theoretisch gezien heb je dus nog genoeg tijd na je inschrijving om te trouwen (en zelfs om een kind te krijgen  ;) ;D )
Het is alleen wel zo, dat als jij je inschrijft en je weet zeker dat je met je huidige vriendin wilt vertrekken als je wint, zij zich beter ook kan inschrijven; dubbele kansen!
#2 - 07-10-2005, 12:51 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

peperzout

weet je dit heel zeker Jezz
????????????????????????

over dat tussentijds trouwen
#3 - 07-10-2005, 16:27 uur

Jez

Voor zover ik weet wel; het gaat er toch om wat je burgerlijke staat is zodra het emigratie-proces in gang wordt gezet, oftewel als je de loterij hebt gewonnen? Dat is mij tenminste verteld.......
#4 - 07-10-2005, 23:18 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

ejb

Je kan inderdaad zelfs op de dag voor het interview nog trouwen, maar je moet dan wel 'bewijsmateriaal' meenemen dat je al een tijd samen bent (woont), zodat ze kunnen zien dat je niet met willekeurig wie getrouwd bent om die persoon ook een kans te geven naar Amerika te gaan.
#5 - 08-10-2005, 12:50 uur



Jez

Klinkt logisch!
#6 - 08-10-2005, 13:04 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15