Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

waar gaan wonen als de greencard ooit gewonnen wordt

Discussie gestart

Chiefram

Ik kan je vertellen dat die echt heerlijk rijdt!

Dit kost zo'n 'ding' in Nederland:

http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occlist.details?o_id=2530625

Gewicht is 3100 kilogram, staat niet op de site, maar weet ik toevallig.

Ik heb overigens precies dezelfde, ook dezelfde uitvoering... Alleen de mijne is blauw en is heeeeeeeeeeeel wat goedkoper dan in Nederland!

 ;D
#31 - 04-11-2005, 16:53 uur

Jez

Ik heb overigens precies dezelfde, ook dezelfde uitvoering... Alleen de mijne is blauw en is heeeeeeeeeeeel wat goedkoper dan in Nederland!

 ;D

wrijf, wrijf................  :-\  ;)
#32 - 04-11-2005, 16:58 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Kasj

idd rub it in Chief!!
maar ze rijden heerlijk, dit jaar in Amerika ook een aantal heerlijke auto mogen rijden..

Maar de SUV's vind ik het lekkerst

willekeurige parkeerplaats in Las Vegas  ;D ;D
moest ik toch even een foto van maken.



#33 - 04-11-2005, 17:14 uur
non-winner of the DV-2004, DV-2005, DV-2006, DV-2007 and DV-2008.

entering DV-2010 - 2014 because my wife thought USAFIS would be a good idea. (uhum)

Chiefram

Dat bedoel ik maar...  ;)
#34 - 04-11-2005, 17:45 uur

Pieter79

Ik ben dit jaar ergens in de staat NY een Hummer dealer tegengekomen. Er stonden daar wel 20 Hummers op rij! Persoonlijk voor mij geen Hummer trouwens, het lijkt mij een iets te log geval en 1 op 3 of 4 is ook geen prettig gevoel.....
#35 - 04-11-2005, 18:56 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Chiefram

Het gekke is dat ik precies hetzelfde over de Hummer dacht. Mijn zoon zeurde de hele dag over een Hummer, maar ik vond de Hummer veel te groot en veel te log. Niets voor mij dus.

De laatste tijd zie ik de Hummer toch anders... Vraag me niet waarom, maar ik ben de Hummer zo ontzettend mooi gaan vinden, dan de kans reeel is dat er ineens een Hummer op de drive way kan staan vandaag of morgen, met mijn Ford Expedition als inruilwagen...

 :o :D
#36 - 04-11-2005, 20:55 uur

PetraVS

Als wij mochten winnen word het voor de eerste tijd
rond North Wales PA  i.v.m met werk dat ik aangeboden heb
gekregen bij familie mocht het dan allemaal gaan
als ik hoop dan toch afzakken onder Washington D.C

In de staat Virginia i.v.m de omgeving en klimaat

Een fantastische keuze!  Ik heb gisteren weer gezien hoe mooi deze staat toch is, want we zijn naar het Shenandoah National Park geweest.  De prachtigste herfstkleuren! (Foto's: http://www.kodakgallery.com/petrarick/fall_foliage_2005)
We hebben al de hele week stralend weer en 20-25 graden en, met uitzondering van wat buien op zondagmiddag, voor de volgende week wordt hetzelfde voorspeld.  Heerlijk!

#37 - 04-11-2005, 21:47 uur

Loek

Goh Loek, ben je al zo lang uit nederland dat er niet een belletje gaat rinkelen bij Een grote bank in Nederland maar niet DE bank. voor de duidelijkheid, de ABN-AMRO noemt zich DE bank en ik zit bij de ING.  Ik zal eens kijken voor een functie. IT was het toch (hi,hi)

Ach, toen ik uit NL wegging heette de ING bank nog de Postgiro...

#38 - 04-11-2005, 22:00 uur

Frank S

Het gekke is dat ik precies hetzelfde over de Hummer dacht. Mijn zoon zeurde de hele dag over een Hummer, maar ik vond de Hummer veel te groot en veel te log. Niets voor mij dus.

De laatste tijd zie ik de Hummer toch anders... Vraag me niet waarom, maar ik ben de Hummer zo ontzettend mooi gaan vinden, dan de kans reeel is dat er ineens een Hummer op de drive way kan staan vandaag of morgen, met mijn Ford Expedition als inruilwagen...

 :o :D

Je kunt altijd nog beginnen met de Hummer Laptop: http://www.hummerlaptop.com/





#39 - 05-11-2005, 09:57 uur
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Dusza

Green Card of niet, wij zullen naar New Jersey trekken, omdat mijn man daar een job krijgt. Misschien dat we net over de grens met Pennsylvania gaan wonen, dat zal gewoon afhankelijk zijn van het vinden van een geschikte school voor onze zoon.
Maar of ik daar heel mijn leven (of toch voor minstens 5 jaar) wil blijven wonen?... En waar ik dan wél wil gaan wonen?...
Geen idee eigenlijk, want ik was nog maar 1 keer in Amerika (Michigan City IN en Chicago IL).
#40 - 19-11-2005, 17:16 uur

Chiefram

Kom eens kijken in een van de mooiste Amerikaanse staat Colorado!

Wedden dat je direkt verliefd wordt?  ;)
#41 - 19-11-2005, 19:11 uur

Dusza

Veel zal van de werkmogelijkheden afhangen, én van onze zoon...
Na drie jaar Amerika zouden we natuurlijk ook nog altijd naar Canada kunnen gaan. Het bedrijf heeft ook vestigingen in een aantal plaatsen in Ontario, in Quebec en in Brittish Colombia...
(of we kunnen ook naar Asia-Pacific, China bijvoorbeeld, hahaha)
#42 - 19-11-2005, 19:19 uur

Chiefram

Ga dan naar BC! Dit is nog mooier om te wonen...

Eigenlijk is de wereld best wel mooi... Alleen jammer dat er mensen wonen.

 ;)
#43 - 19-11-2005, 23:28 uur

Pieter79

Alleen jammer dat er mensen wonen.

Uhhh, wat moet ik daar nog op zeggen??! lol
#44 - 21-11-2005, 19:04 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Dusza

http://uscis.gov/graphics/shared/statistics/data/maps/lprmaps.htm

Scroll naar beneden: 'Region and country of Birth', en dan kan je zien in welke staten mensen uit welk werelddeel gaan wonen...

#45 - 22-11-2005, 09:14 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15