Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Problemen verblijf Amerika

Discussie gestart

Ebelix

Ik denk eerder dat hij zijn retourticket heeft laten verlopen. Een enkeltje naar de States is peperduur. Volgens mij wordt je bij de screening op Schiphol voor het boarden al tegengehouden als je een enkeltje hebt zonder goede verklaring. De airline is verantwoordelijk dat je ook weer terugkomt. Dat is oa een van de voorwaarde waar het I-94 visum op gebaseerd is.
#16 - 04-02-2006, 00:56 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

thornberrys

. Kan hij zijn ticket daar niet aan iemand verkocht hebben??,

lijkt me illegaal,zo een ticket staat toch op naam dacht ik. Bij paspoort controle loop je dadelijk tegen te lamp
#17 - 04-02-2006, 01:54 uur

sturky

Volgens mij is het tegenwoordig makkelijker om met een enkeltje binnen te komen. Het geheim : e-ticket Ik kan me van 2 maanden geleden herinnneren dat er een kerel op schiphol naar mijn ''printje'' vroeg met het reisschema. Bij de douane in Washington kan ik me niet herinneren dat ik dat heb moeten overhandigen. Wel vroeg hij het en daar was het, geloof ik, mee afgedaan.

Of ben ik wat vergeten?
#18 - 04-02-2006, 09:18 uur

Ebelix

Nee, zo is het bij ons ook gegaan. Ik heb nog nooit meegemaakt dat ze in Amerika naar het retour ticket vragen. Op Schiphol is dat wel het geval.
#19 - 04-02-2006, 11:48 uur
« Laatst bewerkt op: 04-02-2006, 12:08 uur door Ebelix »
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

stinger

dat hoeven ze ook niet te vragen of te zien,al jouw info staat in de computer bij het inchecken,toen wij vorig jaar op vakantie gingen hoefde ik niet eens een e-ticket te laten zien,ze vroegen gewoon naar onze naam,en al de info van je vluchten/reisschema enz komt naar boven.
#20 - 04-02-2006, 21:07 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15