Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Wie doet mee aan de Greencard Lottery 2013?

Discussie gestart

Yessica

Ik heb me zojuist weer ingeschreven voor de greencard lottery, inmiddels ben ik de tel kwijt hoe vaak ik me al ingeschreven heb. Volgens mij is dit de 6e of 7e keer.

Wie heeft er zich nog meer ingeschreven? De deadline is bijna (ik kijk nu naar jou, Wop   ;) )!!

In ieder geval, voor iedereen die zijn geluk (weer) gaat beproeven; veel succes!  :afro:
#1 - 28-10-2011, 17:02 uur



MissFluffy

Ik ben daarnet nog naar een fotozaak gereden om digitale foto's te laten maken . Normaal zou ik me later vanavond hebben ingeschreven ,alleen valt nu pas mijne frank dat de inkt van mijne printer leeg is . Dus morgen eerst uitrijden om inkt te halen zodat ik die papieren ook meteen kan afdrukken .
Ik ben er wel heel laat mee ,dit jaar .
Ook al onze 6de keer maar we blijven duimen he :afro:
#2 - 28-10-2011, 17:23 uur

MissFluffy

Ik heb ons beide daarnet ingeschreven ,wel een beetje aan de late kant maar toch nog op tijd  ;)
#3 - 29-10-2011, 14:11 uur

Yessica

Succes!!!
#4 - 29-10-2011, 15:28 uur



MissFluffy

Ja, ik wens ook iedereen succes toe  :afro:
We zijn wel volhouders he ;D.
#5 - 29-10-2011, 21:42 uur

Yessica

Toch lijkt het animo me minder. Voorgaande jaren waren er volgens mij meer topics over, maar dat lijkt nu wat afgezwakt. Nou ja, maakt niet uit, hoe minder concurrentie hoe beter  ;)
#6 - 01-11-2011, 07:37 uur



tim1984

Wij doen ook mee. Gisteren ingeschreven. Heb er zelf wel een goed gevoel over. We zullen zien en zo niet dan lekker op vakantie naar de US volgend jaar.  patriot
#7 - 02-11-2011, 06:18 uur

leden:

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15