Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Wohooo ik ga naar Texas

Discussie gestart

XcIsIoN

Wohooooo mijn Visum aanvraag is begonnen
Ik heb gister mijn I-901 ingevuld en vandaag de afspraak gemaakt bij de ambassade
Ik ga voor een J-1 visum. Mijn afspraak is op 5 feb dus ik hoop dat ik een week hierna toch wel richting amerika kan vertrekken.

Ik kom te werken bij de de A&M University of Texas, Health Science Center, Microbial and Molecular Pathogenesis.
Ik kom op het lab van Dr. James Samuel te werken en ga onderzoek door naar Q fever. Ik zal betrokken zijn bij het localiseren en bestuderen van genen die verantwoordelijk zijn voor het toxisch effect van de bacterie.

Weet iemand hoe lang het duurt na mijn afspraak voordat ik mijn visum terug krijg. Ik had ergens 3 dagen gelezen. Ik heb ook al de checklist gedownload om te zorgen dat ik alles heb.

Ik ben benieuwd, ik vind het ontzettend spannend nu.

Als iemand nog tips heeft wil ik die graag horen

Ciao

Steven
#1 - 11-01-2007, 12:29 uur

Wop

Nou Steven,

Op voorhand gefeliciteerd!! Interessante Job!
#2 - 11-01-2007, 12:36 uur

jaborg

Ook vast gefeliciteerd en dat het snel allemaal rond is, maar eh, wat is Q fever  embarressed
#3 - 11-01-2007, 13:11 uur

Rebecca

Steven,

Van harte gefeliciteerd alvast zeg!! Klinkt erg interessant, hoewel ik ook geen idee heb wat het is.  wink Veel succes in ieder geval met alles! Ik heb ook gehoord dat je binnen 3 dagen na het goedkeuren van je visum je paspoort met visum weer in huis hebt.

5 februari krijg je te horen hoe of wat? Spannend zeg! Ik heb op 1 februari mijn final interview, dus ben benieuwd!
#4 - 11-01-2007, 13:31 uur
Onze blog-Bouwmanfamily
NBA Guru 2007!!

Liberator

Congrats
#5 - 11-01-2007, 14:34 uur
American Patriot living in Europe

hollandranch

Welcome or Yihaa, en zoals al gezegd, you are welcome at our place, succes de komende tijd, Hans
#6 - 11-01-2007, 15:12 uur

MeneerDijk

Congratiulations!
Ik hoop dat alles goed gaat met je visum, en dat je een fantastische tijd in de US tegemoet gaat, ik wou dat ik in jouw schoenen stond  ;)
#7 - 11-01-2007, 15:25 uur



Mrjn

w00t!
Gefeliciteerd!
#8 - 11-01-2007, 19:21 uur

B-man

Gefeliciteerd!  dansbanaan

B-man
#9 - 11-01-2007, 20:10 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

XcIsIoN

Dank u allen.

Becs veel geluk met je interview. Ik heb vandaag de lijst met dingen waar ik aan moet voldoen uit geprint. Morgen even de andere formulieren invullen. De dame van de ambassade was wel erg kort af, zijn ze altijd zo of had ik just the lucky one?

Een vraagje, er staat een heel lijstje waar je foto aan moet voldoen voor het DS 156 formulier. Nu heb ik nog pasfoto's van voor mijn nieuwe paspoort (maand oud). Zou ik die daar voor kunnen gebruiken of is het wijzer om nieuwe foto's te maken aan de hand van het lijstje met eisen?

Kan iemand mij ook toevallig vertellen wat er precies bij het interview gaat gebeuren behalve het controleren van mijn formulieren?

Voor de gene die willen weten wat Q fever is:

Q fever is a zoonosis caused by the strictly intracellular, gram negative bacterium Coxiella burnetii which proceeds asymptomatic and self-limiting in 60% of the cases. The infectious organism is commonly found in cattle, sheep, goats and other domestic mammals, including cats and dogs. The infection results from inhalation of contaminated particles in the air, and from contact with the vaginal mucus, milk, feces, urine or semen of infected animals. The incubation time is 9-40 days. It is considered possibly the most infectious disease in the world, as a human being can be infected by a single bacterium.

he most common manifestation is flu-like symptoms with abrupt onset of fever, malaise, severe headache, myalgia (muscle pain), loss of appetite, dry cough, pleuritic pain, chills, confusion and gastro-intestinal symptoms such as nausea, vomiting and diarrhoea. The fever lasts approximately 7-14 days.

During the course, the disease can progress to an atypical pneumonia, which can result in a life threatening acute respiratory distress syndrome (ARDS), whereby such symptoms usually occur during the first 4-5 days of infection.

Less often the Q fever causes (granulomatous) hepatitis which becomes symptomatic with malaise, fever, liver enlargement (hepatomegaly), pain in the right upper quadrant of the abdomen and jaundice (icterus).

The chronic form of the Q fever is virtually identical with the inflammation of the inner lining of the heart (endocarditis), which can occur after months or decades following the infection. It is usually deadly if untreated. However, with appropriate treatment this lethality is around 10%.
#10 - 11-01-2007, 22:57 uur
« Laatst bewerkt op: 11-01-2007, 23:10 uur door XcIsIoN »

Rebecca

Becs veel geluk met je interview.

Thanks!!

Wat betreft je pasfoto's denk ik dat je beter nieuwe kunt laten maken, aangezien ik denk dat ze op Amerikaanse maten moeten?? Zit nogal wat verschil in de Nederlandse en Amerikaanse pasfoto maten.
#11 - 11-01-2007, 23:15 uur
Onze blog-Bouwmanfamily
NBA Guru 2007!!

hollandranch

Becs veel geluk met je interview.

Thanks!!

Wat betreft je pasfoto's denk ik dat je beter nieuwe kunt laten maken, aangezien ik denk dat ze op Amerikaanse maten moeten?? Zit nogal wat verschil in de Nederlandse en Amerikaanse pasfoto maten.


Yip, en ga naar een fotograaf met verstand van zaken, op de Ambassade worden veel mensen weggestuurd met slechte foto's of de verkeerde maat. En betreft het kortaf zijn, echt gezellige mensen zijn het niet op de Ambassade, maar who cares, Hans
#12 - 12-01-2007, 04:29 uur

Mississippi

Ik kom te werken bij de de A&M University of Texas, Health Science Center, Microbial and Molecular Pathogenesis.

Gefeliciteerd Steven! Er zijn veel studenten die medisch onderzoek doen in Texas. Vaak in Houston.
Zit de A&M University in zijn geheel in Laredo TX?



#13 - 12-01-2007, 08:40 uur

XcIsIoN

Ik kom in College Station terecht. Dat ligt vlakbij in de buurt van het stadje Bryan.  Kaart van Texas met Bryan/college station er op: http://www.aggieathletics.com/nonsports/VIS/maps/BCS_locator.gif
Het grootste deel van de universiteit zit hier maar ik dacht dat de uni door heel Texas nog meerdere faculteiten had. Ik kom bij het Health Science Center te werken.

Iemand enig idee waar ik in Utrecht de juiste foto's kan laten maken? Ik woon zelf vlak in de buurt van Utrecht maar ik weet niet of mijn fotograaf in Houten geschikt is voor deze foto's. Ik zal vandaag wel even langs fietsen.

Kan iemand me ook nog vertellen hoe zo een interview gaat?
#14 - 12-01-2007, 10:45 uur

Rebecca

UTRECHT
Foto Flash
Amsterdamsestraatweg 307, 3551 CH Utrecht; tel. 030-245 9037

Kijk ook even HIER
#15 - 12-01-2007, 11:14 uur
Onze blog-Bouwmanfamily
NBA Guru 2007!!

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15