Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Zijn er al winnaars in de DV2006 bekent

Discussie gestart

chris777

Ik zou graag willen weten of er al mensen in Nederland brieven hebben gehad van het KCC ???
#1 - 29-06-2005, 00:18 uur

FreezeM

Er zijn vast wel Nederlandse winnaars.... maar hier op het forum heeft alleen Hanss zich gemeld, welliswaar Nederlander maar heeft de brief in de VS ontvangen. Dus voor zo ver ik weet is er hier op het forum nog niemand die in Nederland een brief van KCC heeft ontvangen dit jaar. Zelf zit ik ook nog in spanning. Wacht de eerste twee weken van juli nog af maar dan moet ik het toch echt accepteren..... weer niet gewonnen :( En dan maar hopen dat er dit jaar weer een inschrijving is.
#2 - 29-06-2005, 08:19 uur

edkaas

Ik heb ook nog niks gehoord, het zou de derde keer op rij zijn als we er weer niet bij zitten. Maar de aanhouder wint. En als we in September weer richting de states op vakantie gaan voel ik me toch weer 4 weken een beetje 'thuis'  ;D
Het is alleen  :'( als we weer terug moeten naar NL.
#3 - 29-06-2005, 08:58 uur
We love the U.S.A

Chiefram

Geen nood, wij hebben ook pas de 3e keer gewonnen, dus eens komt de dag dat... !!!

Aan de andere kant, toen wijzelf de DV2004 hadden gewonnen, hebben we precies op de dag van ons uiteindelijke interview een tweede persoon 'gevonden' die ook de DV2004 had gewonnen en daarvoor een gezin (Heivalido) die de DV2005 gewonnen hadden.

En dat terwijl er voor de DV2004 toch echt 94 mensen zo'n brief in Nederland hebben ontvangen. Niemand heeft schijnbaar interesse om op Internet naar 'mede'-winnaars te zoeken om hun ervaringen te delen.
#4 - 29-06-2005, 15:02 uur

FreezeM

Niemand heeft schijnbaar interesse om op Internet naar 'mede'-winnaars te zoeken om hun ervaringen te delen.

Blijkbaar, maar ik snap dat niet hoor. Lopen die mensen dan helemaal niet tegen vragen aan ofzo? Of gaan ze ieder voor zich het wiel opnieuw uitvinden? Geweldig toch juist dat je hier ervaringsdeskundigen allerlei vragen kan stellen :)
#5 - 29-06-2005, 15:25 uur

Chiefram

Ja, precies!

Nadat wij die brief van KCC kregen, wilde ik juist mensen op Internet zoeken die door dezelfde molen moesten gaan, alleen al om te kijken wat je allemaal te wachten staat. Want kom je niet op een forum zoals dit, dan moet alles je toch behoorlijk overvallen als je niet de ervaringen van anderen kunt gebruiken.

Is is het Nederlandse snobbisme?  :-X
#6 - 29-06-2005, 16:08 uur

Dusza

Is is het Nederlandse snobbisme?  :-X

Probeer eens een Belg te zoeken die ondertussen in Amerika woont...
Haast een onmogelijke taak, tenzij je gaat via 'Vlamingen in de Wereld', dan moet je 40 euro betalen en dan geven ze je een contactadres door...
Maar een forum van Belgen in Amerika of met Amerika-liefde? onbekend
Weblogs van Belgen in Amerika? Welgeteld 1!
Om dan maar niet te spreken over Belgische DV Lotery winnaars! Die lijken van de aardbodem verdwenen te zijn!

Gelukkig heb ik hier dit gezellige Nederlandse clubje ontdekt, met massa's weblogs van Nederamerikanen.   ;D
#7 - 29-06-2005, 22:35 uur

Pieter79

Eigenlijk zou de KCC ons sowieso een Green Card moeten toekennen. Wij hier op dit forum zijn de echte Amerika liefhebbers!!  ;)
#8 - 29-06-2005, 22:56 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

schorp

Ja, precies!

Nadat wij die brief van KCC kregen, wilde ik juist mensen op Internet zoeken die door dezelfde molen moesten gaan, alleen al om te kijken wat je allemaal te wachten staat. Want kom je niet op een forum zoals dit, dan moet alles je toch behoorlijk overvallen als je niet de ervaringen van anderen kunt gebruiken.

Is is het Nederlandse snobbisme?  :-X

Het is zeker bewonderenswaardig dat jij, Chiefram, dagelijks met enthousiasme meedoet met deze forum, heel veel nederlanders die hun green card winnen of krijgen verdwijnen kort nadat zij zich hebben gesettled of wanneer hun vragen beantwoord zijn.   Je blijft enthousiast vragen beantwoorden, geeft mensen hoop (Heivalido's familie die op de nummer zit te wachten is hier een goed voorbeeld van!) en je website is leuk....  

Chiefram for Senate 2020!!!! 8)
#9 - 30-06-2005, 00:01 uur

PetraVS

Eigenlijk zou de KCC ons sowieso een Green Card moeten toekennen. Wij hier op dit forum zijn de echte Amerika liefhebbers!!  ;)


;D, vind ik ook!  Ik vraag me af hoeveel mensen winnen en er daarna niets mee doen :(.
#10 - 30-06-2005, 03:42 uur

androb

Ach ik probeer er maar positief naar te kijken. Als niemand op dit forum al een brief heeft ontvangen. Kan hij bij ons ook nog in de bus vallen!!!!  Als er een brief was aangekomen met al een hoog nummer zou de hoop ook snel weg zijn. en het is net zo goed voor mijn conditie dat hoopvol rennen naar de brievenbus ;D
#11 - 30-06-2005, 12:03 uur

edkaas

;D, vind ik ook!  Ik vraag me af hoeveel mensen winnen en er daarna niets mee doen :(.

Daar word ik wel ziek van iemand die wint en er vervolgens niets mee doet. Doe dan lekker niet mee zodat ik en de anderen met mij die wel van plan zijn er wat mee te gaan doen meer kans maken. Want om die brief nou alleen maar boven je bed te hangen, vind ik wel erg triest.  >:(
#12 - 30-06-2005, 12:40 uur
We love the U.S.A

Kasj

helemaal met je eens Edkaas, maar ja, geen brief blijft tot nu toe geen brief.
Af en toe zie ik de kans erop echt niet meer zitten, maar dit forum geeft toch elke keer weer moed!!

Kop op, we komen er wel!!
#13 - 30-06-2005, 14:28 uur
non-winner of the DV-2004, DV-2005, DV-2006, DV-2007 and DV-2008.

entering DV-2010 - 2014 because my wife thought USAFIS would be a good idea. (uhum)

edkaas

Ik houd ook vol, ik houd mezelf aan de datum die al een paar keer door forumleden is genoemd, namelijk half Juli. En als ik eind Juli nog niets heb ontvangen dan, volgend jaar beter!!  :( Maar de spanning zit er zeker in hoor.
#14 - 30-06-2005, 20:33 uur
We love the U.S.A

Salis

Hier hetzelfde, nog steeds geen brief. Ik zal nog tot eind juli hopen en daarna inderdaad 'volgende keer beter'.
Ik vind het toch wel vreemd dat er nog geen Nederlandse winnaars bekend zijn op internet. Ze houden zich wel goed stil. Maar denken jullie niet dat de kans wel groot is dat van alle forumleden hier die meedoen (plus de 'stillen') er toch ééntje moet zijn die iets krijgt? Of iemand die hoort dat iemand  anders iets heeft gekregen? Natuurlijk hoeft dat niet zo te zijn, maar ik denk dat er toch wel een stuk of 20 mensen hier op een brief hopen.

Hier wil ik nog aan toevoegen dat ik een Zwitser heb ontdekt die gisteren een brief heeft gekregen, nummer 13xxx.
#15 - 01-07-2005, 10:36 uur
« Laatst bewerkt op: 01-07-2005, 10:43 uur door Salis »
I love New England, it's wicked awesome.

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15