USA4ALL Amerika Forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
07-02-2012, 15:58 uur
117297 aantal berichten in 10976 topics door 6397 geregistreerde leden
Nieuwste lid: svenn

USA4ALL maakt het mogelijk!

USA4ALL Amerika Forum  |  Amerikaanse politiek/overheid/samenleving  |  Amerikaanse samenleving  |  Moskee naast Ground Zero 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] 2
Auteur Topic: Moskee naast Ground Zero  (gelezen 3752 keer)
Yessica
USA4ALL Global Moderator
USA4ALL President

Geslacht: Vrouw

I'm an American, born in the wrong country... :-(

« Gepost op: 17-05-2010, 04:40 uur »

De opleveringsdatum van de nieuw te bouwen
Om links te bekijken moet u registreren of Inloggen
moskee naast Ground Zero
ligt gevoelig. Deze datum is namelijk vastgesteld op 11 september 2011.
Ik kan me voorstellen dat mensen hier niet blij mee zijn, dat New Yorkers de anniversary (weet effe geen goede Nederlandse vertaling) van 10 jaar na 9/11 op een andere manier willen gedenken dan met de opening van een moskee  Undecided

Arizona - Californie - Utah - Nevada - New Jersey - New York - Florida - Hawaii - Georgia - Texas - Pennsylvania - Illinois - Maryland - West Virginia - Massachusetts - Rhode Island- Maine - New Hampshire

Wop
Oké , ik geef het toe, Ik ben verslaafd !!
USA4ALL Administrator
USA4ALL President

Geslacht: Man

Amerika, America, USA

« Antwoord #1 Gepost op: 17-05-2010, 06:43 uur »

Het is misschien doemdenken. maar je zou haast denken dat het erom gedaan wordt.  Blozen

Sine Pari
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 20-05-2010, 19:06 uur »

Ik vind het godsgeklaagd dat men ten eerste een mosque naast ground zero wil bouwen en deze dan ook nog eens te openen op 9/11/11. Zijn genoeg andere plaatsen in NY waar ze deze mosque hadden kunnen bouwen.
Yessica
USA4ALL Global Moderator
USA4ALL President

« Antwoord #3 Gepost op: 20-05-2010, 19:10 uur »

Tja, inmiddels heb ik al gelezen dat er een tweede, kleinere moskee komt, ook naast Ground Zero...  Huh

Arizona - Californie - Utah - Nevada - New Jersey - New York - Florida - Hawaii - Georgia - Texas - Pennsylvania - Illinois - Maryland - West Virginia - Massachusetts - Rhode Island- Maine - New Hampshire
Sine Pari
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: 20-05-2010, 19:50 uur »

Er hoort gewoon geen mosque naast ground zero. Angry Wat is de volgende stap, een mosque neerzetten op het punt waar flight 93 neer kwam?
Jez
USA4ALL President

Stop me if you can

« Antwoord #5 Gepost op: 20-05-2010, 19:52 uur »

Ik zoek nog sponsors om een katholieke kerk in Irak te bouwen. Anyone?

Reisverslagen:
www.eysbroek.nl

Vakantiefoto's:
www.eysbroek.com

Portfolio:
www.eysbroek.eu
Hans B
USA4ALL President

Home is were we park it. Syracuse (NY)

« Antwoord #6 Gepost op: 20-05-2010, 20:32 uur »

Ik zoek nog sponsors om een katholieke kerk in Irak te bouwen. Anyone?
Gewoon aanvragen.
Hier sponsort het rijk, de gemeente ook mee, wellicht willen ze je ook daar wel subsidieren.
vincent77
USA4ALL Jr. Member
**

« Antwoord #7 Gepost op: 23-05-2010, 09:45 uur »

Aan de ene kant vind ik het not done, aan de andere kant zijn ze nu eigenlijk zeker dat er geen nieuwe aanslag op het WTC gaat komen als die moskee er ook staat.
Alleen de opleverdatum is een beetje zuur inderdaad.
MiamiHeat
USA4ALL President

**NFL GURU 2006 - 2007 - 2008 - 2011**

« Antwoord #8 Gepost op: 23-05-2010, 10:29 uur »

......

Greetings from MiamiHeat

Volgen doe je ons op
www.miamiheat.nl
Hans B
USA4ALL President

Home is were we park it. Syracuse (NY)

« Antwoord #9 Gepost op: 23-05-2010, 11:07 uur »

Even een vergunninkje wat later afgeven en de bouw loopt vast wel enige vertraging op.
Skydriver
USA4ALL Sr. Member

Naar de USA..waar anders heen?

« Antwoord #10 Gepost op: 24-05-2010, 09:53 uur »

Als ze willen provoceren, dan zijn ze volgens mij daar toch écht aan het verkeerde adres...

The USA....What else?
hollandranch
USA4ALL President

« Antwoord #11 Gepost op: 24-05-2010, 15:27 uur »

Waarom op dit moment kan en mag alles, ook in Amerika, wat niet meer mag is Happy Christmas zeggen want dan proviceer je  Shocked

Yessica
USA4ALL Global Moderator
USA4ALL President

« Antwoord #12 Gepost op: 24-05-2010, 16:37 uur »

Waarom op dit moment kan en mag alles, ook in Amerika, wat niet meer mag is Happy Christmas zeggen want dan proviceer je  Shocked

Ik had het erover met een zeer conservatieve amerikaanse vriendin van me (ze wil Obama graag inruilen voor Wilders, haha) en zij vertelde dat er een jongetje naar huis was gestuurd omdat hij een t-shirt aan had met de Amerikaanse vlag op Cinco de Mayo. Dat zou niet sensitief zijn geweest. Ik vind het doorslaan hoor, die politieke correctheid en vooral ook het opeisen van politieke correctheid. Zowel hier als in de VS.

hollandranch
USA4ALL President

« Antwoord #13 Gepost op: 24-05-2010, 16:50 uur »

Ik had het erover met een zeer conservatieve amerikaanse vriendin van me (ze wil Obama graag inruilen voor Wilders, haha) en zij vertelde dat er een jongetje naar huis was gestuurd omdat hij een t-shirt aan had met de Amerikaanse vlag op Cinco de Mayo. Dat zou niet sensitief zijn geweest. Ik vind het doorslaan hoor, die politieke correctheid en vooral ook het opeisen van politieke correctheid. Zowel hier als in de VS.

Amerika gaat meer op Europa lijken en dat heeft positieve en negatieve kanten. Wat ik jammer vind dat een land zijn identiteit kwijtraakt om immigranten niet te beledigen, vind simpelweg dat immigranten zich horen aan te passen aan het land of anders een ander land zoeken wat meer bij hub eigen achtergrond past, maar dat zal wel wat simpel gedacht zijn  Azn

Rianne89
Gast
« Antwoord #14 Gepost op: 19-06-2010, 20:53 uur »

Ik vind het juist wel een mooi idee. Je maakt er een statement mee dat niet alle moslims slecht zijn. Dat het juist een enkeling is die verkeerde dingen doet.
Als het een kerk was geweest had je hier niemand over gehoord. Dus moet dit ook gewoon geaccepteerd worden.
Pagina's: [1] 2
USA4ALL Amerika Forum  |  Amerikaanse politiek/overheid/samenleving  |  Amerikaanse samenleving  |  Moskee naast Ground Zero « vorige volgende »
    Ga naar:  

Beoordeel nu zelf uw hotels, motels, autoverhuurbedrijven, vliegmaatschappijen, restaurants en meer Klik hier!