Nou sorry hoor, maar nu eis ik toch echt met terugwerkende kracht mijn belastinggeld terug.
De PVV eist opheldering over berichten dat Nederland de constructie van een moskee op steenworp afstand van Ground Zero in New York medefinanciert. De partij heeft vanmiddag schriftelijke Kamervragen ingediend. Op de website van het ministerie van Buitenlandse zaken staat dat er een subsidie van 1 miljoen dollar is toegekend aan de organisatie American Society for Muslim Advancement. De ASMA is samen met de islamitische organisatie Cordoba Initiative verantwoordelijk voor het honderd miljoen dollar kostende islamitische centrum inclusief moskee en zwembad. De PVV noemt de al goedgekeurde plannen om pal naast Ground Zero een moskee te bouwen absurd en een belediging voor nabestaanden van de duizenden slachtoffers die op 11 september 2001 vielen. De partij wil dat de subsidie aan ASMA onmiddellijk wordt ingetrokken.
Het is toch godsgeklaagd? Soms denk ik wel eens, is de regering gewoon aan het kijken hoe ver ze kunnen gaan?
Want een miljoen dollar aan nederlands belastinggeld in zo'n moeilijke tijd vol bezuinigingen, bejaarden die hun eigen pleepapier moeten betalen in verzorgingstehuizen, naar een amerikaanse moslim organisatie zodat ze in NY een moskee kunnen bouwen?
Je hoeft hier toch ook nergens meer van op te kijken. Wat een waaaaaardeloos rotland.

En het is geen typische stemmingmakerij van de pvv, op de
Om links te bekijken moet u registreren of
Inloggen site van buza
staat het echt!