USA4ALL Amerika Forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
08-02-2012, 12:01 uur
117300 aantal berichten in 10977 topics door 6397 geregistreerde leden
Nieuwste lid: svenn

USA4ALL maakt het mogelijk!

USA4ALL Amerika Forum  |  Immigratie/Greencards/Lottery  |  Tijdelijke Visa  |  Studeren in The States.. How? 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1]
Auteur Topic: Studeren in The States.. How?  (gelezen 479 keer)
SGRC
Gast
« Gepost op: 18-05-2010, 17:35 uur »

Hi everyone,

I'm S., 25 years old (I'm a female). Ik heb net paar min geleden hier een account aangemaakt omdat ik erover aan het nadenken ben om in Amerika te gaan studeren.. alleen weet ik 1. niet waar ik info hierover kan vinden en 2. hoe het allemaal in z'n werk gaat... Iemand n idee? Van origine ben ik Italiaans en Amerikaanse, ben 5-talig opgevoed dus voor het spreken/begrijpen etc is het geen punt. Om eerlijk te zijn ben ik het soms een beetje zat hier in Nederland -- heb t gevoel dat dit toch niet het leven kan zijn? There has to be more.. staying in one place is just boring. Oke, sorry, dat was een zijweg haha.. hopelijk weet iemand iets over studeren in The States. Liefs, S.

hdeweert
USA4ALL President

Jiminy Cricket consciens of Pinocchio

« Antwoord #1 Gepost op: 18-05-2010, 18:02 uur »

Hallo S

Om links te bekijken moet u registreren of Inloggen
Welkom bij het USA 4 ALL Amerika Forum.
Zoek voor gerichte vragen een topic op het forum en stel je vraag daar.
Gebruik de zoekfunctie van het forum eens met als zoek optie “studeren”
succes

Harm

NIEUW Caladesi Island - USA Adventures 4 every 1

Mijn website - USA 4 Every 1
bgroeneveld
USA4ALL President

Geslacht: Man

« Antwoord #2 Gepost op: 18-05-2010, 22:04 uur »

Als je Amerikaanse bent, heb je het in ieder geval een stuk makkelijker dan andere aspirant studenten. Probeer UStudy eens (web of op het forum), of pik gewoon een universiteit of een plaats en ga eens emailen.
Pagina's: [1]
USA4ALL Amerika Forum  |  Immigratie/Greencards/Lottery  |  Tijdelijke Visa  |  Studeren in The States.. How? « vorige volgende »
    Ga naar:  

Beoordeel nu zelf uw hotels, motels, autoverhuurbedrijven, vliegmaatschappijen, restaurants en meer Klik hier!