USA4ALL Amerika Forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
07-02-2012, 15:18 uur
117297 aantal berichten in 10976 topics door 6397 geregistreerde leden
Nieuwste lid: svenn

USA4ALL maakt het mogelijk!

USA4ALL Amerika Forum  |  Immigratie/Greencards/Lottery  |  Tijdelijke Visa  |  VLIEGEN VAN MIAMI -PUERTO PLATA - MIAMI 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1]
Auteur Topic: VLIEGEN VAN MIAMI -PUERTO PLATA - MIAMI  (gelezen 719 keer)
OOWAR
Ik ben Nieuw bij USA4ALL!
*

« Gepost op: 20-05-2010, 18:31 uur »

hallo

wij beginnen in juli onze reis naar de usa in miami en verblijf de eerste nacht in miami.
de volgende dag vliegen we door naar puerto plata (dominicaanse republiek) vanuit miami.
daar verblijven we twee weeken en daarna keren we terug naar miami om daar onze rondreis aan te vangen.
ik heb mijn esta reeds ingevuld zoals het moet : eerste nacht in miami , plaats van vertrek enz
moet ik ook mijn esta aanpassan als ik uit de dominicaanse kom om de usa terug binnen te komen.
VB. ook terug eerste nacht en vlucht vanuit de dominicaanse enz

oowar

Ebelix
USA4ALL President

Geslacht: Man

« Antwoord #1 Gepost op: 08-10-2010, 10:37 uur »

Het antwoord is ja. Na de eerste binnenkomst en vertrek moet je weer je esta aanpassen voor vluchtnummer en eerste nacht.

NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012
Pagina's: [1]
USA4ALL Amerika Forum  |  Immigratie/Greencards/Lottery  |  Tijdelijke Visa  |  VLIEGEN VAN MIAMI -PUERTO PLATA - MIAMI « vorige volgende »
    Ga naar:  

Beoordeel nu zelf uw hotels, motels, autoverhuurbedrijven, vliegmaatschappijen, restaurants en meer Klik hier!