USA4ALL Amerika Forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
07-02-2012, 15:22 uur
117297 aantal berichten in 10976 topics door 6397 geregistreerde leden
Nieuwste lid: svenn

USA4ALL maakt het mogelijk!

USA4ALL Amerika Forum  |  Immigratie/Greencards/Lottery  |  Tijdelijke Visa  |  Wie o wie kan mij helpen? 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1]
Auteur Topic: Wie o wie kan mij helpen?  (gelezen 687 keer)
Deniece
Gast
« Gepost op: 31-05-2010, 08:21 uur »

Hoi allemaal,

Mijn naam is Deniece en kom uit Amsterdam. Ik zou eind dit jaar of begin volgend jaar graag richting de Verenigde Staten vertrekken voor vrijwilligerswerk/betaald werk. Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Ik heb de website van JoHo bezocht, maar ben op zoek naar andere organisaties die ook begeleiding bieden. Met welke organisaties hebben jullie goede ervaringen?

Groetjes!
« Laatste verandering: 31-05-2010, 08:24 uur door Deniece » Gelogd

Yessica
USA4ALL Global Moderator
USA4ALL President

Geslacht: Vrouw

I'm an American, born in the wrong country... :-(

« Antwoord #1 Gepost op: 31-05-2010, 09:13 uur »

Betaald werk wordt lastig, maar vrijwilligerswerk via JoHo moet lukken. Ik heb zelf goede ervaringen met Activity International. Maar... eventueel rechtstreeks bij projecten boeken is vaak wel voordeliger. Wat wil je gaan doen? Summercamp? Natuurparken? Wildlife?

Arizona - Californie - Utah - Nevada - New Jersey - New York - Florida - Hawaii - Georgia - Texas - Pennsylvania - Illinois - Maryland - West Virginia - Massachusetts - Rhode Island- Maine - New Hampshire
Deniece
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 02-06-2010, 21:38 uur »

Het lijkt me leuk om bij een natuurpark te werken, maar het ondersteunen van opvanghuizen voor daklozen lijkt me ook erg interessant. Ik heb op Internet gekeken naar vrijwilligerswerk in New York City. Daar ben ik verschillende projecten tegengekomen, ik ben alleen bang dat het moeilijk wordt om een visum/werkvergunning te krijgen. Via JoHo krijg je hulp bij het aanvragen van visum, etc. Het voelt gewoon veiliger, omdat je zeker weet dat je alles hebt geregeld dat nodig is.

Ik heb laatst de brochure van Activity International ontvangen. Er staan een heleboel leuke dingen in. Wat heb jij precies gedaan qua vrijwilligerswerk?
Pagina's: [1]
USA4ALL Amerika Forum  |  Immigratie/Greencards/Lottery  |  Tijdelijke Visa  |  Wie o wie kan mij helpen? « vorige volgende »
    Ga naar:  

Beoordeel nu zelf uw hotels, motels, autoverhuurbedrijven, vliegmaatschappijen, restaurants en meer Klik hier!