USA4ALL Amerika Forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
08-02-2012, 12:40 uur
117300 aantal berichten in 10977 topics door 6398 geregistreerde leden
Nieuwste lid: Eddie

USA4ALL maakt het mogelijk!

USA4ALL Amerika Forum  |  Amerikaanse politiek/overheid/samenleving  |  Amerikaanse samenleving  |  BREAKING NEWS: LeBron James commits to the Miami Heat 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1]
Auteur Topic: BREAKING NEWS: LeBron James commits to the Miami Heat  (gelezen 684 keer)
Wop
Oké , ik geef het toe, Ik ben verslaafd !!
USA4ALL Administrator
USA4ALL President

Geslacht: Man

Amerika, America, USA

« Gepost op: 09-07-2010, 05:45 uur »

NBA free agent LeBron James intends to join the Miami Heat.  James announced his decision from the Boys and Girls Club in Greenwich, Conn. during a live, televised program.

Hans B
USA4ALL President

Home is were we park it. Syracuse (NY)

« Antwoord #1 Gepost op: 09-07-2010, 15:13 uur »

LeBron James, de Most Valuable Player uit de NBA, speelt volgend seizoen voor Miami Heat. Daarmee maakt de basketballerr, die sinds 2003 voor de Cleveland Cavaliers uitkwam, een einde aan de transferspeculaties. James, een vrije speler nadat zijn contract bij Cleveland op het einde van het voorbije seizoen afliep, stond hoog op het verlanglijstje van zowat elk NBA-team. Hij verhuist dus naar South Beach, om voor Miami Heat te spelen. Dat maakte hij zelf bekend tijdens een persconferentie die live op televisie te volgen was.
Kampioenschappen
"Miami Heat biedt me de beste kansen om te winnen, en om meedere jaren te winnen", verklaarde hij. "Ik wil kampioenschappen op mijn naam schrijven, en ik voel dat ik daar ginds om kan meestrijden."
De beslissing van LeBron James is het derde hoerabericht voor Miami Heat, nadat Chris Bosh gisteren de Toronto Raptors voor Miami inruilde en Dwayne Wade bijtekende
(Het Laatste Nieuws).
MiamiHeat
USA4ALL President

**NFL GURU 2006 - 2007 - 2008 - 2011**

« Antwoord #2 Gepost op: 18-07-2010, 12:43 uur »

je moest eens weten hoe blij ik ben!!! Kan niet wachten om ze in December weer te zien spelen!!

Greetings from MiamiHeat

Volgen doe je ons op
Om links te bekijken moet u registreren of Inloggen
www.miamiheat.nl
Pagina's: [1]
USA4ALL Amerika Forum  |  Amerikaanse politiek/overheid/samenleving  |  Amerikaanse samenleving  |  BREAKING NEWS: LeBron James commits to the Miami Heat « vorige volgende »
    Ga naar:  

Beoordeel nu zelf uw hotels, motels, autoverhuurbedrijven, vliegmaatschappijen, restaurants en meer Klik hier!