Ah, dat kan! Je zit daar in het mekka van de motoren: Sturgis! Daar vindt jaarlijks in augustus een giga event plaats, de Sturgis Motor Rally. Toen wij er in 2008 waren, hebben we diverse motorverhuurders gezien.
Een motor is zeker een aanrader in die omgeving, want het is er prachtig met schitterende motorroutes.
Misschien ook leuk om te doen: een helicoptervlucht boven Crazy Horse maken. Ik dacht dat het op de weg van Custer naar Crazy Horse was, dat wij dit hebben gedaan. Maar als je daar bent, kan het haast niet missen dat je er langs komt. Oh, in Custer zit trouwens een prima
Om links te bekijken moet u registreren of
Inloggen camping
. Wij hebben er in een cabin geslapen, maar ze hebben er ook kampeerplekken. Hele ruime plek, aardige (Scandinavische) eigenaar (als hij het niet inmiddels verkocht heeft, want het staat te koop). En lekker centraal om de omgeving te herkennen.
Ik hoop dat je de tijd neemt om deze omgeving te verkennen, want ik vind het een echte aanrader! Mocht je meer over onze reis willen lezen, kan dan eens op mijn
Om links te bekijken moet u registreren of
Inloggen website
bij het verslag van 2008. In 2007 waren we in en rond Gunnison, Mesa Verde is al wat langer geleden, in 2004.