Ik sluit me bij Mrjn aan. Verder zou ik ook Quebec en Montreal laten zitten. Quebec is leuk voor een dagdeel, maar als je al eens in Parijs bent geweest, zou ik het skippen. Montreal kon ons niet bekoren.
Ik zou lekker vanaf Acadia naar de Adirondacks gaan, bezoekje aan North Pole met de workshop van Santa Claus, leuk voor de kids (check wel even de openingstijden). De Whiteface Mountain op en met de lift door de berg naar boven.
Je zou kunnen kijken of je Cape Cod in kunt lassen (licht dan wel even je kinderen in dat het heel normaal is dat mannen hand in hand lopen), op weg naar Boston. Van NY naar Boston is sowieso een hele rit en je hebt onderweg plenty leuke dingen. Philadelphia is een erg leuke stad. De Duck Tour is daar aan te raden. En natuurlijk alle plekjes die in de film National Treasure 1 voorkomen. Kijken jullie wel eens naar Orange County Choppers? Niet ver van NY zit de werkplaats en is erg leuk om te bezoeken.
Mocht je inspiratie willen, we hebben in 2009 een groot deel van jullie route gedaan en daar heb ik een
Om links te bekijken moet u registreren of
Inloggen reisverslag
van.