Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Alcatraz by night

Discussie gestart

JP

Hallo,
Als ik tickets wil bestellen om de evening tour te boeken voor Alcatraz bij Blue & Gold Fleet dan moet ik het uur van vertrek kiezen .
Raar, maar als je op de site op de evening tour-order tickets klik, dan moet je dag en uur van afvaart ingeven.
Je krijgt hier een lijst van uren overdag... laatste vertrekuur is 4.15pm... klopt dit eigenlijk of doe ik iets verkeerd?
merci
JP
#1 - 25-04-2006, 15:33 uur

Wop

Wat je verkeerd doet?

Je hebt niet goed gekeken  ;)

zie maar: https://www.pier41.com/availability/SALZ

Hier kan je een datum selecteren een een avondtour kiezen, een van 6.20 uur en een van 7.15 uur.
#2 - 25-04-2006, 16:07 uur

Chi Sin X

Was het ook niet zo dat de evening tours pas later beschikbaar worden om te boeken dan de gewone tours?
#3 - 26-04-2006, 09:30 uur

Yessica

Ik kan je alleen vertellen dat de eveningtours niet goed liepen en ook goedkoper zijn omdat het er 's avonds ijzig koud is! Heb je een speciale reden om 's avonds te gaan?
#4 - 26-04-2006, 13:09 uur



JP

hier op het forum is men er blijkbaar nogal wild van.... is het een slecht idee misschien?

Blijkbaar kan je dinsdag en woensdag avond geen evening tours maken... da's de reden waarom ik geen vertrekuur vond.

Graag jullie opmerkingen
JP
#5 - 30-04-2006, 22:00 uur

Arthur

Wij hebben weken geleden de evening tour gedaan.
Wij hadden achteraf gezien gewoon de daytour kunnen doen, toen de zon om 20.30 onder ging waren wij al lang terug :)
Was nog warmer geweest ook. Tip: doe het in de winter omdat het dan DONKER is en kleed je warm aan.
Voor de rest was het erg de moeten waard!
Groeten van Arthur

#6 - 04-06-2006, 19:23 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15