Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Nationale parken pas

Discussie gestart

Jez

Gisteren bij Ahoy geparkeerd (nou ja, op 10 minuten lopen dan) voor €10,-, terwijl we kaarten hadden van €200,- per 2................  :nana:
#16 - 14-07-2008, 21:24 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

MiamiHeat

Gisteren bij Ahoy geparkeerd (nou ja, op 10 minuten lopen dan) voor €10,-, terwijl we kaarten hadden van €200,- per 2................  :nana:

Huh??? Verklaar je nader...ik zie de link naar de America the Beautifull Pass niet helemaal................
#17 - 15-07-2008, 18:46 uur

Bakvet

Die link was al ver te zoeken in de voorafgaande berichten zal Jez bedoelen.
#18 - 15-07-2008, 20:18 uur

Jez

Die link was al ver te zoeken in de voorafgaande berichten zal Jez bedoelen.

Dat bedoelt ze inderdaad. En de overeenkomst is: ik had kaartjes (lees: Nationale Parkpas) voor een concert in Ahoy (lees: toegang tot alle nationale parken, monumenten, etc. in Amerika). Toch moest ik om te parkeren een tientje betalen. Gebeurd in NL dus ook. Maken we nou echt drukte om dat sporadische dollar-tientje voor parkeren op een jaar lang toegang tot al dat moois, met 4 mensen, voor $80,- ???
#19 - 15-07-2008, 23:19 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Fred & Emmy

Ja Jez,
Zo is het maar, wat is nu nog 10$? Wij zitten nu meer dan 1jaar in de States, en de dagen/tijden die we in de Nat Parks doorbrengen zijn de dagen/tijden dat we het meest genieten en het minste uitgeven.
#20 - 16-07-2008, 00:00 uur

MiamiHeat

Die link was al ver te zoeken in de voorafgaande berichten zal Jez bedoelen.

Dat bedoelt ze inderdaad. En de overeenkomst is: ik had kaartjes (lees: Nationale Parkpas) voor een concert in Ahoy (lees: toegang tot alle nationale parken, monumenten, etc. in Amerika). Toch moest ik om te parkeren een tientje betalen. Gebeurd in NL dus ook. Maken we nou echt drukte om dat sporadische dollar-tientje voor parkeren op een jaar lang toegang tot al dat moois, met 4 mensen, voor $80,- ???

Ohhhhhhhhhhhh.......tja nu valt het kwartje! Wij hadden tijdens onze 1 park waar we moesten betalen....Dead Horse...$10 maar ik heb het graag voor over gehad want wilde dit voor geen goud missen!!

ps. welk concert ben je geweest in Ahoy?
#21 - 16-07-2008, 11:05 uur

Jez

ps. welk concert ben je geweest in Ahoy?

North Sea Jazz op zaterdag  ;)
#22 - 16-07-2008, 21:37 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Bakvet

Gisteren bij Ahoy geparkeerd

U bent dus op zondag naar NSJ op zaterdag geweest???  :police:
#23 - 16-07-2008, 23:20 uur

Jez

Gisteren bij Ahoy geparkeerd

U bent dus op zondag naar NSJ op zaterdag geweest???  :police:
Da's inderdaad best knap, maar niet geloofwaardig......  embarressed We waren er toch echt zaterdag, maar zijn wel tot  zondagochtend 00.30 uur gebleven. Telt dat ook?  ;D
#24 - 16-07-2008, 23:23 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

peter1962

even terug naar het topic.
Is de pas persoonsgebonden of auto gebonden.
Met andere woorden kunnen we een pas overnemen van iemand die net geweest is? (blijven hollanders...)

Peter
#25 - 03-11-2008, 21:55 uur
APRIL kan niet snel genoeg komen!!

Old Faithful

Citaat
This pass is available to the general public and provides access to, and use of, Federal recreation sites that charge an Entrance or Standard Amenity Fee for a year, beginning from the date of sale. The pass admits the pass holder/s and passengers in a non-commercial vehicle at per vehicle fee areas and pass holder + 3 adults, not to exceed 4 adults, at per person fee areas.

Bron: http://www.nps.gov/fees_passes.htm

Dus autogebonden als je met de auto het park in gaat en voor maximaal 4 volwassenen als je te voet het park in komt en met een shuttle bus verder gaat, bijvoorbeeld  Zion Canyon.

#26 - 03-11-2008, 23:35 uur
« Laatst bewerkt op: 03-11-2008, 23:39 uur door Old Faithful »
Groet,

Old Faithful

Dutchess

Met andere woorden kunnen we een pas overnemen van iemand die net geweest is? (blijven hollanders...)

Nee.  De pas is "non-transferable."
#27 - 04-11-2008, 02:58 uur

marietje

wat ik hoorde mag het niet maar is ie wel overdraag baar. (gehoord van een vrouwtje in willams(arizona) van het visitor center) omdat we een huur auto hebben. weet ook zeker tot ze niet me kenteken hebben genoteert want hoefde alleen een handtekening te zetten
wij hebbe de pas aan familie in LA gegeven.

wij hadden hem niet gekocht in het begin maar als je verschillende entree bewijzen bewaart en het is samen die 80 dollar dan wisselen ze hem gratis om.of je moet bijvoorbeeld 5 betalen omdat je bonnen tot 75 dollar hebt
#28 - 07-11-2008, 23:32 uur

Old Faithful

Ik heb enige tijd geleden naar <[email protected]> gemaild met de vraag "Are we allowed to take our annual pass home and give it to a second party, a relative or friend, so that he/she can use the pass as second owner?"
Ik kreeg het volgende, voor mij toch wel verrassende, antwoord.

Hello,
Yes, as long as they are not a Senior. They will sign the second line and may be required to show their identification verifying their name.
Thank you,
Janet
U.S. Geological Survey
Denver Federal Center, Bldg. 810
Box 25286
Denver CO 80225
              1-888-275-8747
#29 - 08-11-2008, 00:57 uur
Groet,

Old Faithful

marietje

dat klopt.

je kan 2 handtekentingen er op zetten maar 1 is ook goed zodat als je hem doorgeeft hun de andere handtekening zetten, zij hem kunnen gebruiken.
#30 - 08-11-2008, 10:05 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15