USA4ALL Amerika Forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
04-02-2012, 09:47 uur
117237 aantal berichten in 10974 topics door 6389 geregistreerde leden
Nieuwste lid: nerodrive

USA4ALL maakt het mogelijk!

USA4ALL Amerika Forum  |  Reizen door Amerika  |  Zuiden (South)  |  De moderator van dit Forum onderdeel stelt zich voor 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1]
Auteur Topic: De moderator van dit Forum onderdeel stelt zich voor  (gelezen 1225 keer)
hdeweert
USA4ALL President

Jiminy Cricket consciens of Pinocchio

« Gepost op: 10-08-2009, 07:47 uur »

Welkom bij het Forum deel “Zuiden (South)” van het USA 4 AL Amerika forum.

Mijn naam is Harm de Weert en ben moderator van dit deel van het USA 4 ALL Forum.
Het modereren gebeurd aan de hand van de Forumregels zoals deze zijn aangegeven in het onderwerp,
Om links te bekijken moet u registreren of Inloggen
“regel gebruik forum”.

(Lees deze regels s.v.p. even door voordat je een eerste boodschap op het Forum zet).
Als er zich problemen voordoen op dit deel van het Forum dan kun je doormiddel van het aanklikken van het envelopje
onder mijn Avatar of de knop rechts onderaan(“Meld dit bericht aan de moderator”) contact met mij opnemen.
Heb je verder nog vragen of suggesties over het gebruik etc. van dit forumonderdeel  schroom dan niet mij via bovenstaande weg een berichtje te sturen.
Ik hoop dat je verder veel plezier beleeft bij je surftocht over het USA 4 ALL Amerika Forum.

Je moderator
Harm de Weert

NIEUW Caladesi Island - USA Adventures 4 every 1

Mijn website - USA 4 Every 1

Pagina's: [1]
USA4ALL Amerika Forum  |  Reizen door Amerika  |  Zuiden (South)  |  De moderator van dit Forum onderdeel stelt zich voor « vorige volgende »
    Ga naar:  

Beoordeel nu zelf uw hotels, motels, autoverhuurbedrijven, vliegmaatschappijen, restaurants en meer Klik hier!