USA4ALL Amerika Forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
04-02-2012, 09:40 uur
117237 aantal berichten in 10974 topics door 6389 geregistreerde leden
Nieuwste lid: nerodrive

USA4ALL maakt het mogelijk!

USA4ALL Amerika Forum  |  Reizen door Amerika  |  Noord Oosten (Northeast)  |  De moderator van dit Forum stelt zich voor 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1]
Auteur Topic: De moderator van dit Forum stelt zich voor  (gelezen 2819 keer)
Mississippi
USA4ALL Global Moderator
USA4ALL Sheriff

Geslacht: Man

« Gepost op: 11-08-2009, 18:43 uur »

Welkom bij het Forum deel “Noord Oosten (Northeast)” van het USA 4 AL Amerika forum.

Mijn naam is Hans en ben moderator van dit deel van het USA 4 ALL Forum. Ik reis sinds 1990 meerdere keren per jaar naar de VS, zowel zakelijk als privé. Met het gezin (2 kinderen) gaan we ieder jaar voor familiebezoek naar Mississippi en zo nu en dan ook naar toeristische bestemmingen in de VS of Canada. We reizen meestal per auto, soms met een camper. In de afgelopen jaren heb ik zodoende een behoorlijke tijd in de VS doorgebracht en wil deze ervaring graag delen met anderen.

Het modereren gebeurt aan de hand van de forumregels zoals deze zijn aangegeven in het onderwerp, “
Om links te bekijken moet u registreren of Inloggen
regel gebruik forum
”. Als er zich problemen voordoen op dit deel van het forum dan kun je doormiddel van het aanklikken van het icoon Persoonlijk Bericht onder mijn Avatar of de knop rechts onderaan “Meld dit bericht aan de moderator” contact met mij opnemen. Ik hoop dat je verder veel plezier beleeft bij je surftocht over het USA 4 ALL Amerika Forum.

In deze rubriek kun je reizen bespreken met betrekking tot de hier genoemde staten:
Connecticut, Maine, Massachusetts, New Hampshire, New Jersey, New York, Pennsylvania, Rhode Island en Vermont.

De regionale onderverdeling op het board - Reizen door Amerika - is gemaakt op basis van de officiele
US Census
verdeling!

Region 1: Northeast
Region 2: Midwest
Region 3: South
Region 4: West

« Laatste verandering: 11-08-2009, 18:57 uur door Mississippi » Gelogd

Pagina's: [1]
USA4ALL Amerika Forum  |  Reizen door Amerika  |  Noord Oosten (Northeast)  |  De moderator van dit Forum stelt zich voor « vorige volgende »
    Ga naar:  

Beoordeel nu zelf uw hotels, motels, autoverhuurbedrijven, vliegmaatschappijen, restaurants en meer Klik hier!