USA4ALL Amerika Forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
07-02-2012, 15:25 uur
117297 aantal berichten in 10976 topics door 6397 geregistreerde leden
Nieuwste lid: svenn

USA4ALL maakt het mogelijk!

USA4ALL Amerika Forum  |  Amerikaanse politiek/overheid/samenleving  |  Amerikaanse samenleving  |  Je gevoelens over je huurauto in Amerika 0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 [2]
Auteur Topic: Je gevoelens over je huurauto in Amerika  (gelezen 5527 keer)
thieske
USA4ALL Full Member

Geslacht: Man

« Antwoord #15 Gepost op: 14-03-2010, 08:30 uur »

Dat heet een kleine benzinetank Grin
Mijn SUV kan meer dan 500km op een tank rijden (maar er past ook 100 liter peut in)  afro afro

Oef dat is effe wennen zeg, ik heb een 65 liter tank en daar rijd ik vrolijk 1000km mee  Cool
Het viel me ook op dat je daar niet overal diesel kon tanken (we hadden overigens een benzine uitvoering, de man bij het verhuurbedrijf keek ons vreemd aan toen ik vroeg wat ik moest tanken... "the cheapest one, off course..."

For Boston, For Boston, We sing our proud refrain

ejb
USA4ALL Sr. Member

Palm Springs!!!

« Antwoord #16 Gepost op: 01-04-2010, 10:59 uur »

Wij zijn altijd verliefd op onze huurauto´s in de USA, onze ´huurgeschiedenis':
- Ford Mustang convertible
- Lincoln Aviator
- Toyota Highlnder
- Jeep Grand Cherokee
- Ford Expedition

De Ford's waren echt favoriet, de Mustang is voor ons niet echt een optie (we hebben drie hele jonge kinderen, dus dat zou niet echt passen), maar de Expedition...maar als je naar wegenbelasting en verbruik gaat kijken wordt dat hier ondoenlijk, dus dan maar zo snel mogelijk emigreren  Wink Cool. Dit jaar hebben we trouens een Chrysler Suburban gehuurd (of vergelijkbaar uiteraard, al weet ik niet wat dat dan zou zijn), ben heel benieuwd hoe die ons gaat bevallen  Smiley.
« Laatste verandering: 01-04-2010, 19:17 uur door ejb » Gelogd

Jez
USA4ALL President

Geslacht: Vrouw

Stop me if you can

« Antwoord #17 Gepost op: 01-04-2010, 18:40 uur »

Misschien is de Ford Flex dan ook iets om eens te proberen? Wij zijn er erg enthousiast over. Ruim, luxe, rijdt heerlijk. Afgelopen januari met 4 volwassenen erin rondgereisd en we hadden plenty ruimte.

Reisverslagen:
Om links te bekijken moet u registreren of Inloggen
www.eysbroek.nl

Vakantiefoto's:
www.eysbroek.com

Portfolio:
www.eysbroek.eu
ejb
USA4ALL Sr. Member

Palm Springs!!!

« Antwoord #18 Gepost op: 01-04-2010, 18:48 uur »

Die ziet er inderdaad ook erg ruim uit Jez (heb even op de site van Ford gekeken, kende hem niet), alleen vind ik hem niet zo mooi van buiten  Blozen.

Jez
USA4ALL President

Stop me if you can

« Antwoord #19 Gepost op: 01-04-2010, 19:54 uur »

Tja, je moet er inderdaad van houden. We hebben hem nu 2x gehuurd en hadden er wel veel bekijks mee, omdat dit model nog niet zo lang en zoveel in Amerika (en Canada) rond rijdt. Zelfs een politieman, die ons aanhield voor speeding, was erg geïnteresseerd, omdat hij er zelf over dacht er 1 te kopen.

Reisverslagen:
www.eysbroek.nl

Vakantiefoto's:
www.eysbroek.com

Portfolio:
www.eysbroek.eu
ejb
USA4ALL Sr. Member

Palm Springs!!!

« Antwoord #20 Gepost op: 01-04-2010, 19:59 uur »

Dat is dan wel weer grappig, dat je veel bekijks hebt  Smiley, schreef die agent nog wel een bekeuring uit  Cool.

Jez
USA4ALL President

Stop me if you can

« Antwoord #21 Gepost op: 01-04-2010, 21:47 uur »

schreef die agent nog wel een bekeuring uit  Cool.

Nee! Hij was heel aardig, gaf alleen een waarschuwing en als ik wilde, had hij nog de route naar Acadia NP uitgelegd ook.

Reisverslagen:
www.eysbroek.nl

Vakantiefoto's:
www.eysbroek.com

Portfolio:
www.eysbroek.eu
ejb
USA4ALL Sr. Member

Palm Springs!!!

« Antwoord #22 Gepost op: 02-04-2010, 07:09 uur »

Dat is wel super van die agent zeg!

ruli
Ik ben Nieuw bij USA4ALL!
*

« Antwoord #23 Gepost op: 29-07-2010, 07:12 uur »

Vorig jaar hadden we een Jeep GCH Laredo, reed lekker, wel wat nauw met instappen en niet echt voor wat langere mensen. Dit jaar hadden we een Ford Explorer en die was super!!! Ik zou hier in NL zo een USA CAR willen rijden, bv Chevy Tahoe met verchroomde wielen, maar dat is toch echt te duur met de benzineprijs van 1,50 euro per liter.
Gr Ruud
Frenkie
*

« Antwoord #24 Gepost op: 31-07-2010, 08:27 uur »

Vorig jaar hadden we een Jeep GCH Laredo, reed lekker, wel wat nauw met instappen en niet echt voor wat langere mensen. Dit jaar hadden we een Ford Explorer en die was super!!! Ik zou hier in NL zo een USA CAR willen rijden, bv Chevy Tahoe met verchroomde wielen, maar dat is toch echt te duur met de benzineprijs van 1,50 euro per liter.
Gr Ruud

De meeste Amerikanen rijden ook prima op LPG. De wegenbelasting met een Amerikaan is sowieso al hoog dus die LPG opslag deert hem de pret dan toch ook niet, toch?
Skydriver
USA4ALL Sr. Member

Naar de USA..waar anders heen?

« Antwoord #25 Gepost op: 01-08-2010, 04:21 uur »

Wij rijden momenteel ook rond met een Jeep Laredo (model 2010, V6, 3,7 liter) en ik ben er echt enthousiast over! Prachtige, solide SUV, zeer voorspelbaar weggedrag, ook bij hogere snelheden op kleinere (berg)weggetjes, prima off-road capaciteiten!

The USA....What else?
dikkekat
*

Helemaal Amerika-gek!!

« Antwoord #26 Gepost op: 12-01-2011, 11:27 uur »

Bij onze road-trip hadden we een CHEVROLET TRAILBLAZER gehuurd en die was gewoon geweldig!
Veel ruimte voor de koffers en alle luxe...cruise control, automatic, gps, goede radio, goede boxen...geen opmerkingen over
Wij hebben gehuurd via HERTZ online en heel tevreden over de goede service en de prijs
Bij onze volgende reis kiezen we zeker terug voor HERTZ en voor een SUV afro
Maar mijn droomauto's zijn FORD MUSTANG  - DODGE CHALLENGER - DODGE CHARGER - CHEVROLET CAMARO
Groetjes

AMERIKA-LOVER-FOREVER!!
ned in MO
USA4ALL Global Moderator
USA4ALL Sheriff

life is good in Missouri

« Antwoord #27 Gepost op: 13-01-2011, 01:59 uur »

Citaat
De meeste Amerikanen rijden ook prima op LPG. De wegenbelasting met een Amerikaan is sowieso al hoog dus die LPG opslag deert hem de pret dan toch ook niet, toch?

Mijn VWtje weegt ook 2.5 ton. Ong net zoveel als een expedition of een tahoe Shocked
Ben dan ook blij dat ik hier in de USA geen wegenbelasting hoef te betalen

Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!

www.weship-it.com
en binnenkort!
www.uship-it.com
Amarilisvos
USA4ALL Member

« Antwoord #28 Gepost op: 22-01-2011, 19:00 uur »

Bij ons in Brugge is rijden in een amerikaanse wagen niet echt handig. De binnenstraten en de parkings zijn er niet echt voor gemaakt. Daarom rijden wij in een zuinige Skoda Fabia.
Wij verheugen ons er steeds op om in de States rond te rijden. In het oosten is het echt een verademing om met de wagen te rijden. De eerste 2 keer kregen wij een Dodge Caliber. Maar vorig jaar kregen we een Hyundai Sonata. Het is een aangename wagen, maar ik had toch liever met een Chrysler Sebring gereden. Kan je eigenlijk vragen aan de verhuurfirma (in ons geval steeds Dollar) om in dezelfde categorie een amerikaanse auto te krijgen?

2007 - VA en DC
2009 - DC, PA, DE en VA
2010 - IL, KY en IN
2011 - MD, DC, DE en VA

Onze reisverslagen kan je bekijken op onze 
website
Pagina's: 1 [2]
USA4ALL Amerika Forum  |  Amerikaanse politiek/overheid/samenleving  |  Amerikaanse samenleving  |  Je gevoelens over je huurauto in Amerika « vorige volgende »
    Ga naar:  

Beoordeel nu zelf uw hotels, motels, autoverhuurbedrijven, vliegmaatschappijen, restaurants en meer Klik hier!