Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Custer State Park en Needles Highway en rijden met een camper

Discussie gestart

Nelleke

We hebben al heel veel info over dit park gevonden met ook allerlei acitiviteiten. De Needles highway zou een aanrader zijn maar ergens anders las ik een  reisverslag dat deze weg niet te doen is met een camper. wat is jullie ervaring? We rijden met een camper van 2.50 breed en 8.60 lang ( :-\   We hebben ruime ervaring in rijden met auto en caravan (normaal formaat). Nu weet ik inmiddels wel dat alles in America groot is maar wat is jullie advies. Of hebben jullie nog tips voor het rijden met zo'n huis-op-wielen



note : titel verbeterd
#1 - 06-11-2010, 16:23 uur
« Laatst bewerkt op: 09-03-2011, 04:07 uur door ned in MO »
Nelleke



Lilo

Op een bepaald moment kom je op de Needles highway een stuk tegen waar je als je je armen uit het raam van een gewone auto steekt de 2 wanden van de rotsen kan raken. Ik vrees dat het met een camper dus toch wel wat smal zal zijn om hier door te kunnen.

Lilo
#2 - 08-03-2011, 18:39 uur
« Laatst bewerkt op: 09-03-2011, 04:05 uur door ned in MO »

Johan

Als je op internet gaat zoeken op foto's van die weg dan zie je er heel wat campers en bussen op staan dus onmogelijk lijkt het niet ;-)
Heb hem zelf nooit gereden maar oke!
#3 - 08-03-2011, 20:08 uur

Old Faithful

Op deze site vind je de afmetingen van de tunnels.

Zit er geen foutje in de titel van dit topic. Volgens mij ben je een i vergeten.  ;)
#4 - 09-03-2011, 00:27 uur
Groet,

Old Faithful

Pieter79

Woohoo, Nederlanders in de buurt ;)
Zo te zien ga je bij mij langskomen in SW Minnesota!!

Over de Needles highway, ik heb er genoeg campers gezien. Het moet dus kunnen lijkt me zo!
#5 - 09-03-2011, 02:29 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Jez

Ach, en anders zit er vast wel een achter-uit op dat ding......
#6 - 09-03-2011, 22:51 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Harrie

De tunnels kunnen inderdaad een obstakel zijn. Echter zijn ze wel te nemen met deze camper. Een groter probleem zijn vooral de grote aantallen auto's / verkeer op deze route in het hoogseizoen.
#7 - 18-06-2011, 22:39 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15