Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Hoera we gaan weer naar Amerika: met de camper van Denver naar Las Vegas

Discussie gestart

sylviaK

Hallo allemaal, mijn naam is Sylvia (43jr). Samen met mijn man en zoon (15jr) heb ik al verschillende camperreizen gemaakt. Komende zomer gaan wij weer naar Amerika, dit maal starten wij in Denver en eindigen in Las Vegas. Hieronder ons voorlopige reisschema. Wij hebben Zion, Bryce, Monument Valley, en Page al tijdens een eerdere reis bezocht. Ook de Grand Canyon hebben wij al bezocht maar wij hebben destijds de helikopter tour niet kunnen maken vanwege het weer, dat willen wij nu wel doen en wij willen graag wat meer wandelen in dit fantastische park. Ook tips voor campings zijn welkom vooral bij de steden Denver en Salt Lake city wij willen namelijk niet met de camper de stad in. Wij twijfelen nog wel over SLC omdat je veel leest dat daar niet zo heel veel aan is, dus misschien is 1 dag genoeg. Ook Page zouden wij wel door iets anders willen vervangen omdat wij daar al zijn geweest. Vluchten, camper en het hotel in Las Vegas is al geboekt  Alvast heel erg bedankt! Vriendelijke groet, Sylvia
Reis Amerika van dag tot dag

Dag 1   8 juli   Vliegreis Amsterdam –Denver
Dag 2   9 juli   Camper ophalen – Camping Denver
Denver bezoeken, boodschappen doen
Dag 3   10 juli   Denver - Estes Park via Nederland (140km)
Dag 4   11 juli   Estes Park – Cheyenne (140km)
Dag 5   12 juli   Cheyenne – Rapid City (375km)
Dag 6   13 juli   Rapid City
Badlands NP
Dag 7   14 juli   Rapid City
Custer State Park, Grazy Horse Memorial, Mount Rushmore)
Dag 8   15 juli   Rapid City – Sheridan (via Devils Tower) (445km)
Dag 9   16 juli   Sheridan – Cody (236km)
Via Bighorn Canyon
Dag 10   17 juli   Cody – Fishing Bridge RV Yellowstone NP (124km)
Dag 11   18 juli   Yellowstone NP
Dag 12   19 juli   Yellowstone NP
Dag 13   20 juli   Yellowstone NP – Jackson (Grand Tenton NP) (180km)
Dag 14 21 juli   Jackson (Grand Tenton NP)
Dag 15   22 juli   Jackson – Salt lake City (431km)
Dag 16   23juli   Salt lake City
Dag 17   24 juli   Salt lake city – KOA Moab (386km)
(Arches NP en Canyonlands NP
Dag 18   25 juli   Arches NP
Dag 19   26 juli   KOA Moab – Page (431km)
Dag 20 27 juli   Page
Dag 21   28 juli   Page– Grand Canyon (175km)
Dag 22   29 juli   Grand Canyon
Dag 23 30 juli   Grand Canyon – Kingman (314km)
Dag 24   31 juli Kingman – Las Vegas (167km)
camper inleveren Las Vegas
Dag 25   1 aug   Las Vegas
Auto huren naar Death Valley
Dag 26   2 aug   Las Vegas
Dag 27   3 aug   Las Vegas   Terugvlucht
Dag 28   4 aug   Aankomst Amsterdam  :afro:
#1 - 12-01-2015, 18:44 uur

Cees A

 welkom op dit forum.

Ik ben geen kampeerder dus heb geen antwoord op je specifieke kampeervragen.
Wat ik wel heb is een linkje naar een ander topic op dit forum waar je veel info over (een groot deel van) je reis kunt vinden.
Linkje: ---->  http://forum.verenigdestaten.info/westen-(west)/planning-2015-!-wordt-het-weer-amerika/msg132691/#msg132691

V.w.b. een vervanger voor Page:  Ben je al eens in Sedona geweest ?
Info Sedona:  http://www.ontdek-amerika.nl/amerika/bezienswaardigheden/sedona/sedona.html
#2 - 12-01-2015, 19:37 uur

MiamiHeat

Hoi Sylvia!

Mbt Salt Lake City kan ik je vertellen dat wij er in 2013 twee dagen zijn geweest. We hebben 1 dag gebruikt om de stad te bezichtigen en 1 dag e.e.a. in de directe omgeving (Park City). En dat vonden wij prima. Down Town SLC vonden we erg leuk en mooi. Utah State Capitol Hill is prachtig om te bekijken en de ligging is heel mooi. Je kijkt over de stad uit met in de achtergrond de bergen. Ook zijn we natuurlijk even bij de Olympic Skating Oval geweest. Dit ligt wel wat uit het centrum maar niet ver. En Temple Square is ook indrukwekkend. We vonden SLC te moeite echt waard. Trouwens....je kan je camper redelijk dichtbij het centrum parkeren en dan de tram pakken! Ideaal want Down Town is alles prima te lopen! Erg compact centrum. Succes met de voorbereiding.
#3 - 12-01-2015, 20:39 uur

sylviaK

Bedankt voor jullie reacties!  :afro:
#4 - 13-01-2015, 08:31 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15